Sign in
Join
گزارشهای آماری و تحلیلی
گزارشهای پیمایش ملی
اینفوگرافیکها
مطالعات موردی
گزارشهای تحلیلی
دریچه: مطالعات بازی
نشریات دورهای
مرور منابع علمی
کتابهای دایرک
نشست گفتمان بازی
گردایه: مطالعات بازار
بازیهای جدی
سیگپ
معرفی بازیهای جدی
تجربهخوانی
خبرها
Sign in
Welcome!
Log into your account
your username
your password
Forgot your password?
Create an account
Sign up
Welcome!
Register for an account
your email
your username
A password will be e-mailed to you.
Password recovery
Recover your password
your email
Search
Sign in / Join
Sign in
Welcome! Log into your account
your username
your password
Forgot your password? Get help
Create an account
Create an account
Welcome! Register for an account
your email
your username
A password will be e-mailed to you.
Password recovery
Recover your password
your email
A password will be e-mailed to you.
مرکز تحقیقات بازیهای دیجیتال (دایرک)
گزارشهای آماری و تحلیلی
گزارشهای پیمایش ملی
اینفوگرافیکها
مطالعات موردی
گزارشهای تحلیلی
دریچه: مطالعات بازی
نشریات دورهای
مرور منابع علمی
کتابهای دایرک
نشست گفتمان بازی
گردایه: مطالعات بازار
بازیهای جدی
سیگپ
معرفی بازیهای جدی
تجربهخوانی
خبرها
یادداشت
مسئله رصد شاخصهای اکوسیستم بازیهای دیجیتال
1 آوریل 2020
مرور منابع علمی
ویروس کرونا برای برندهای تجاری در رسانهها و شبکههای اجتماعی چه...
30 مارس 2020
گردایه: مطالعات بازار
مقایسه بازار بازیهای دیجیتال در ایران و ترکیه
28 مارس 2020
خبرها
مقالات سمپوزیوم بازیهای جدی ۱۳۹۸ در پایگاه استنادی IEEE Xplore نمایه...
27 مارس 2020
گردایه: مطالعات بازار
بازیکنان زن و مرد: چگونه شباهتها و تفاوتها، بازار بازی را...
26 مارس 2020
گزارشهای تحلیلی
کدام بازیهای موبایلی بالاترین امتیازها را میگیرند؟
18 مارس 2020
مرور منابع علمی
حس تعلق: پوکمون گو و همبستگی اجتماعی
15 مارس 2020
مرور منابع علمی
نوآوری مدل کسبوکار در صنایع فرهنگی و خلاق: بررسی سه شرکت...
12 مارس 2020
گردایه: مطالعات بازار
گزارش بازار بازیهای دیجیتال ترکیه در سال ۲۰۱۹
10 مارس 2020
گردایه: مطالعات بازار
مروری بر گزارش ۲۰۲۰ نیوزو درزمینه مطالعه انگیزههای بازیکنان: قسمت ۲
4 مارس 2020
1
...
35
36
37
...
60
Page 36 of 60