Sign in
Join
گزارشهای آماری و تحلیلی
گزارشهای پیمایش ملی
اینفوگرافیکها
مطالعات موردی
گزارشهای تحلیلی
دریچه: مطالعات بازی
نشریات دورهای
مرور منابع علمی
کتابهای دایرک
نشست گفتمان بازی
گردایه: مطالعات بازار
بازیهای جدی
سیگپ
معرفی بازیهای جدی
تجربهخوانی
خبرها
Sign in
Welcome!
Log into your account
your username
your password
Forgot your password?
Create an account
Sign up
Welcome!
Register for an account
your email
your username
A password will be e-mailed to you.
Password recovery
Recover your password
your email
Search
Sign in / Join
Sign in
Welcome! Log into your account
your username
your password
Forgot your password? Get help
Create an account
Create an account
Welcome! Register for an account
your email
your username
A password will be e-mailed to you.
Password recovery
Recover your password
your email
A password will be e-mailed to you.
مرکز تحقیقات بازیهای دیجیتال (دایرک)
گزارشهای آماری و تحلیلی
گزارشهای پیمایش ملی
اینفوگرافیکها
مطالعات موردی
گزارشهای تحلیلی
دریچه: مطالعات بازی
نشریات دورهای
مرور منابع علمی
کتابهای دایرک
نشست گفتمان بازی
گردایه: مطالعات بازار
بازیهای جدی
سیگپ
معرفی بازیهای جدی
تجربهخوانی
خبرها
مرور منابع علمی
تجربه کودکان در یادگیری با بازیهای دیجیتال
29 فوریه 2020
معرفی بازیهای جدی
بازیهای هدفمند برای مقابله با بیماریهای واگیردار
26 فوریه 2020
سیگپ
گزارش جامع سومین دوره جایزه بازیهای جدی ۱۳۹۸
25 فوریه 2020
مرور منابع علمی
بودن در بازی: تأثیر انتخاب آواتار و زاویه دید بر پاسخهای...
23 فوریه 2020
گردایه: مطالعات بازار
مروری بر گزارش ۲۰۲۰ نیوزو در زمینه مطالعه انگیزههای بازیکنان: قسمت...
19 فوریه 2020
مرور منابع علمی
تحقیق در ورزشهای الکترونیک: بررسی ادبیات
16 فوریه 2020
مرور منابع علمی
طراحی و بررسی سناریوهای هوشمند برای افزایش تمرکز با استفاده از...
8 فوریه 2020
سیگپ
آنچه در SeGaP2019 گذشت…
2 فوریه 2020
مرور منابع علمی
تعریف بازی، بازی یک بازنگری
2 فوریه 2020
گردایه: مطالعات بازار
نگاهی به وضعیت بازیهای دیجیتال و رسانههای تعاملی در سال ۲۰۱۹
27 ژانویه 2020
1
...
36
37
38
...
60
Page 37 of 60