Sign in Join
  • گزارش‌های آماری و تحلیلی
    • گزارش‌های پیمایش ملی
    • اینفوگرافیک‌ها
    • مطالعات موردی
    • گزارش‌های تحلیلی
  • دریچه: مطالعات بازی
    • نشریات دوره‌ای
    • مرور منابع علمی
    • کتاب‌های دایرک
    • نشست گفتمان بازی
  • گردایه: مطالعات بازار
  • بازی‌های جدی
    • سیگپ
    • معرفی بازی‌های جدی
    • تجربه‌خوانی
  • خبرها
Sign in
Welcome!Log into your account
Forgot your password?
Create an account
Sign up
Welcome!Register for an account
A password will be e-mailed to you.
Password recovery
Recover your password
Search
  • Sign in / Join
Sign in
Welcome! Log into your account
Forgot your password? Get help
Create an account
Create an account
Welcome! Register for an account
A password will be e-mailed to you.
Password recovery
Recover your password
A password will be e-mailed to you.

مرکز تحقیقات بازیهای دیجیتال (دایرک)

  • گزارش‌های آماری و تحلیلی
    • گزارش‌های پیمایش ملی
    • اینفوگرافیک‌ها
    • مطالعات موردی
    • گزارش‌های تحلیلی
  • دریچه: مطالعات بازی
    • نشریات دوره‌ای
    • مرور منابع علمی
    • کتاب‌های دایرک
    • نشست گفتمان بازی
  • گردایه: مطالعات بازار
  • بازی‌های جدی
    • سیگپ
    • معرفی بازی‌های جدی
    • تجربه‌خوانی
  • خبرها
گردایه: مطالعات بازار

مروری بر گزارش ۲۰۲۰ نیوزو درزمینه مطالعه انگیزه‌های بازیکنان: قسمت ۲

4 مارس 2020
مرور منابع علمی

تجربه کودکان در یادگیری با بازی‌های دیجیتال

29 فوریه 2020
معرفی بازی‌های جدی

بازی‌های هدفمند برای مقابله با بیماری‌های واگیردار

26 فوریه 2020
سیگپ

گزارش جامع سومین دوره جایزه بازی‌های جدی ۱۳۹۸

25 فوریه 2020
مرور منابع علمی

بودن در بازی: تأثیر انتخاب آواتار و زاویه دید بر پاسخ‌های...

23 فوریه 2020
گردایه: مطالعات بازار

مروری بر گزارش ۲۰۲۰ نیوزو در زمینه مطالعه انگیزه‌های بازیکنان: قسمت...

19 فوریه 2020
مرور منابع علمی

تحقیق در ورزش‌های الکترونیک: بررسی ادبیات

16 فوریه 2020
مرور منابع علمی

طراحی و بررسی سناریوهای هوشمند برای افزایش تمرکز با استفاده از...

8 فوریه 2020
سیگپ

آنچه در SeGaP2019 گذشت…

2 فوریه 2020
مرور منابع علمی

تعریف بازی، بازی یک بازنگری

2 فوریه 2020
1...363738...60Page 37 of 60

هفتمین همایش بین‌المللی تحقیقات بازی‌های دیجیتال

مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) از سال 1394 با این هدف اصلی ذیل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تاسیس شد که سهم تحقیقات را در اکوسیستم بازی‌های دیجیتال در کشور ارتقا بخشد. در این راستا دایرک، تعاملی استراتژیک را با بازیگران اصلی این عرصه شامل شرکت‌های توسعه‌دهنده بازی، سرمایه‌گذاران، رسانه‌ها، دانش‌پژوهان و سیاست‌گذاران برقرار نموده است.

Contact us: direc1394@Gmail.com
  • درباره ما
© Digital Games Research Center