بررسی چهارچوب MDA برای طراحی بازی

چارچوب MDA سه عنصر مکانیک و قوانین بازی. داینامیک و بازخوردها و زیبایی‌شناسی در چهارچوب MDA به طراحان بازی کمک می‌کند تا نمونه‌ای را ارائه نمایند که بر کیفیت تجربه بازیکن بیفزاید. این مقاله که...

نگاهی به صنعت بازی‌های دیجیتال در فنلاند

در سال ۲۰۲۰ صنعت بازی فنلاند بیست و پنجمین سالگرد خود را جشن گرفت. دو استودیو قدیمی، هاوس مارکو رمیدی بیست و پنج‌ساله شدند و تأسیس آن استودیوها نقطه شروع صنعت بازی فنلاند را...

فرصت ارسال اثر به رویداد جایزه ملی بازی‌پردازی تمدید شد

مهلت شرکت در اولین رویداد جایزه ملی بازی‌پردازی ایران که با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود، تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.به گزارش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این رویداد با هدف...

فرصت شغلی در مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال

معاونت پژوهش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به دنبال جذب یک همکار با انگیزه با سمت کارشناس آینده‌پژوهی و تحلیل روندها است. این کارشناس علاوه بر آشنایی با انجام پیمایش و نظارت بر روند اجرای...

داوری مقالات بخش بازی‌های دیجیتال کنفرانس ملی پدافند سایبری با همکاری معاونت پژوهش بنیاد...

مقالات بخش بازی‌های دیجیتال در سومین کنفرانس ملی پدافند سایبری با همکاری معاونت پژوهش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای داوری می‌شوند. این کنفرانس ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ از سوی دانشگاه آزاد اسلامی مراغه در این شهر،...

شیوه‌­های گرافیکی در طراحی بازی (بخش سوم – واقع‌­گرایانه)

سبک گرافیکی یک بازی دیجیتال، از مهم‌ترین موارد در توسعه بازی است. سبک بصری یک بازی، اغلب نقش مهمی در تجربه بازیکن از آن بازی دارد و این یکی از مواردی است که یک...