Trending Now
محبوبترین اخبار
حمایت بنیاد از رویداد رقابتی «بازیدانان»
بنیاد ملی بازیهای رایانهای با اهداء جوایز نقدی تا سقف ۱۰ میلیون تومان به طرحهای برگزیده خود و کمک به تجاریسازی آنها از رویداد...
ارائه بازی جدی تواندست در رویداد جایزه بازیهای جدی ۱۳۹۸
رتبه چهارم در جشنواره بازی جدی سال ۱۳۹۸
جامجهانی 2016
فراخوان جذب منابع آموزشی و تربیتی غیرمکتوب؛ اعطای اعتبارنامه و نشان استاندارد الکترونیکی
بر اساس آییننامه ساماندهی منابع آموزشی و تربیتی، فهرستی از منابعی که مورد تایید معاونت...
موفقیت پژوهشگران دایرک در همایش ملی سواد رسانهای و مسئولیت اجتماعی
مقاله پژوهشگران دایرک در همایش ملی سواد رسانهای و مسئولیت اجتماعی به عنوان برگزیده ویژه معرفی شد.
مسابقات اتومبیلرانی
زنگ مدرسه بازیهای جدی شناختی نواخته شد
کارگاههای مدرسه بازیهای جدی شناختی که با هدف توانمندسازی شرکتکنندگان در بخش هکاتون جایزه بازیهای...
بازینگاشت توجه به ردهبندی سنی بازیهای دیجیتال ۱۳۹۸
معرفی این بازینگاشت:
این بازینگاشت که بر اساس آخرین پیمایش مرکز تحقیقات بازیهای دیجیتال از وضعیت...
نوآوری مدل کسبوکار در صنایع فرهنگی و خلاق: بررسی سه شرکت برتر بازیسازی
«دریچه» در نظر دارد در ساختار جدید خود به معرفی مهمترین مقالات علمی که در...
[td_block_social_counter custom_title=”ما را دنبال کنید” facebook=”tagDiv” twitter=”envato” youtube=”envato” open_in_new_window=”y”]
اخبار ورزشی
ورزش و سلامتی
راهنمای سفر
پنجمین دوره جایزه بازیهای جدی به میزبانی دانشگاه تهران برگزار میشود
رویداد جامع جایزه بازیهای جدی ۱۴۰۰ (SeGaP2021) پاییز امسال و در پنجمین دوره به میزبانی دانشکده برق و مهندسی کامپیوتر دانشگاه تهران برگزار خواهد...
مروری بر وضعیت صنعت بازیهای دیجیتال در جهان (بخش اول: مصرف بازیهای دیجیتال)
در جهان بیش از ۳ میلیارد نفر مخاطب صنعت بازیهای ویدئویی هستند.پیشبینی میشود تعداد مخاطبان صنعت بازی تا سال ۲۰۲۶ به ۳ میلیارد و...
تأثیرات استریمینگ و Twitch.Tv بر صنعت بازیهای دیجیتال
در این مقاله با تمرکز بر نقش تازه پلتفرم توییچ (Twitch) در اقتصاد سیاسی معاصر، اهمیت استریم بازی در کل اکوسیستم بازیهای ویدیویی در...
ارائه مقالات شفاهی در سمپوزیوم بینالمللی بازیهای جدی 1398
عنوان مقاله:Comparative Evaluation Of Simulation Versus Serious Game On The Smartphone Platform For Training Nursing Students In Cardiopulmonary Resuscitation: A Randomized Controlled Trialنویسندگان:زهرا فارسی،...
مصاحبه با حامد نصیری در رابطه با اقتصاد بازیهای دیجیتال
گردش مالی بازیهای موبایلی یکی از موضوعات قابل بحث در حوزه کسبوکار صنعت بازی دیجیتال محسوب میشود.
تنیس
برگزاری اولین رویداد طراحی بازیهای ریلی با مشارکت بنیاد ملی بازیهای...
آموزش، فرهنگسازی، سرگرمی و حل مسئله در صنعت حمل و نقل ریلی مثل تکههای یک پازل کنار هم قرار گرفتهاند تا در نهایت با...
مسئله رصد شاخصهای اکوسیستم بازیهای دیجیتال
اکوسیستم بازیهای دیجیتال در ایران، با وجود همه چالشهایی که از سر گذراندهاند و یا در حال دستوپنجه نرم کردن با آن هستند، در...
LATEST ARTICLES
گزارش «نمای باز ۱۴۰۰: شاخصترین اطلاعات مصرف بازیهای دیجیتال در ایران» منتشر شد
معرفی این گزارش:
گزارش «نمای باز ۱۴۰۰» شاخصترین اطلاعات مصرف رسانه بازی در ایران ۱۴۰۰ را در اختیار علاقهمندان، محققان، سیاستگذاران و فعالان صنعت بازی ایران قرار میدهد. اطلاعات این گزارش برمبنای پیمایش ملی بازیکنان...
جایزه پایاننامه برتر سال در حوزه مطالعات بازیهای ویدئویی
بدین وسیله از تمامی فارغ التحصیلان و پژوهشگران در دانشگاهها و مراکز علمی-تحقیقاتی و طلاب حوزههای علمیه به منظور مشارکت گذاشتن نتایج پژوهشها و تحقیقات ایشان دعوت به عمل میآید.این جایزه در تمامی رشتههای...
حضور ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی در هفتمین همایش بینالمللی تحقیقات بازیهای دیجیتال...
ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در هفتمین همایش بینالمللی تحقیقات بازیهای دیجیتال ( گرایشها، فناوریها، کاربردها) به عنوان یکی از حامیان اصلی این رویداد از مقالات با...
مؤسسه تحقیقات سیاست علمی کشور به جمع حامیان هفتمین همایش بینالمللی تحقیقات بازیهای دیجیتال (...
بر اساس گزارش دبیرخانه هفتمین همایش بازیهای دیجیتال (گرایشها، فناوریها و کاربردها) موسسه تحقیقات سیاست علمی کشور آمادگی خود را برای حمایت از این رویداد اعلام کرده است.
انتشار مقالات منتخب هفتمین همایش بازیهای دیجیتال در نشریه «مطالعات رسانههای نوین»
دبیرخانه هفتمین همایش بازیهای دیجیتال (گرایشها، فناوریها و کاربردها) اعلام کرد که مقالات ارسال شده به این همایش، در صورتی که با محورهای نشریه علمی «مطالعات رسانههای نوین» مرتبط باشند، پس از ارزیابی مجدد،...
اعلام آمادگی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برای همکاری در هفتمین همایش بازیهای دیجیتال...
پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، به جمع حامیان علمی هفتمین همایش بازیهای دیجیتال (گرایشها، فناوریها و کاربردها) پیوست.امید است این همکاری علمی به تقویت ارتباطات دانشگاهی و تخصصی در حوزه بازیهای ویدئویی کمک کرده...
معرفی اعضای کمیته علمی هفتمین همایش بینالمللی تحقیقات بازیهای دیجیتال
اعضای کمیته علمی هفتمین همایش بینالمللی تحقیقات بازیهای دیجیتال (گرایشها، فناوریها، کاربردها) معرفی شدند. این همایش با حضور برترین پژوهشگران و اساتید برجسته دانشگاهی در برگزار خواهد شد.به گزارش دبیرخانه هفتمین همایش بینالمللی تحقیقات...
اعلام آمادگی دانشگاه هنر اسلامی تبریز برای همکاری در هفتمین همایش بازیهای دیجیتال (گرایشها،...
دانشگاه هنر اسلامی تبریز آمادگی خود را برای همکاری علمی و معنوی در برگزاری هفتمین همایش بازیهای دیجیتال (گرایشها، فناوریها و کاربردها) اعلام کرد.این همکاری میتواند به تقویت ارتباطات دانشگاهی و تخصصی در حوزه...
حضور اپلیکیشن «بله» در همایش علمی بازیهای رایانهای با محوریت چتبات
پلیکیشن "بله" با فراخوان دو مقاله در زمینه امکانسنجی ارائه بازی بر بستر چتبات، در همایش علمی بازیهای رایانهای شرکت خواهد کرد. همچنین، این اپلیکیشن برای مقالات برتر دو جایزه ۵۰ میلیون ریالی تخصیص...
همکاری مشترک اداره کل آموزشهای شهروندی شهرداری تهران و بنیاد ملی بازیهای رایانهای در...
در پی تفاهم همکاری میان اداره کل آموزشهای شهروندی شهرداری تهران و بنیاد ملی بازیهای رایانهای، محورهای موضوعی هفتمین همایش علمی تحقیقات بازیهای دیجیتال اعلام شد. این همکاری به هدف بهرهگیری از ظرفیت بازیهای...
کارگاه دو روزه مدرسه بازیهای جدی برگزار میشود
به گزارش معاونت آموزش و پژوهش بنیاد؛ این کارگاه دو روزه آموزشی طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 18 و 19 مهرماه 1403 به صورت آنلاین با حضور دانش پژوهان و علاقهمندان برگزار میگردد.محورها و...