رابطه بازیهای دیجیتال و ادبیات/کتاب (بخش دوم)
«بخش دوم: مصداق ها و راهبردها»
بازیهای دیجیتال، مصنوعات الکترونیکی هستند که مخاطبان خود را به جهان غیرواقعی و مجازی بازی دعوت کرده و آنها را در دنیایی داستانی و تخیلی غوطهور میسازند. دربازیهای دیجیتال...
ارائه مقاله توسط دکتر محمدحسین رضوانی در سمپوزیوم ۱۴۰۰
Identifying Factors Affecting the Empathy Identification of Players in Serious“ Games
ارائه مقاله توسط امیر عسگری در سمپوزیوم ۱۴۰۰
Impact Assessment as a new horizon for assessing the game’s intervention
رابطه بازیهای دیجیتال و ادبیات/کتاب (بخش اول)
«چرا باید به ارتباط بین ادبیات و بازی بپردازیم؟»
بازیهای دیجیتال، مصنوعات الکترونیکی هستند که مخاطبان خود را به جهان غیرواقعی و مجازی دعوت کرده و آنها را در دنیایی داستانی و تخیلی غوطهور میسازند....
سخنرانی دکتر شون گِ در جشن پنج سالگی بازیهای جدی
Designing and assessing engaging educational games to support problem solving
معرفی ۱۴ مقاله برگزیده بنیاد با موضوع «بازیهای رایانهای؛ مبتنی بر شواهد»
مقالات منتخب رسیده به هفتمین کنفرانس «بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها» با موضوع «بازیهای رایانهای؛ رویکرد مبتنی بر شواهد» از سوی بنیاد ملی بازیهای رایانهای معرفی شد.به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازیهای رایانهای،...
دنیای آپراکسیا: بازی گفتاردرمانی برای کودکان دارای اختلالات گفتاری
یکی از روشهای امیدبخش جهت افزایش سرگرمی، استفاده از بازیهای موبایلی جهت ارائه تمرینات گفتاردرمانی هست. این مقاله، شرح عناصر بازی و درمانی دنیای آپراکسیا، با تأکید مخصوص بر چگونگی تبدیل تولید گفتار به...