اعلام آمادگی دانشگاه هنر اسلامی تبریز برای همکاری در هفتمین همایش بازیهای دیجیتال (گرایشها،...
دانشگاه هنر اسلامی تبریز آمادگی خود را برای همکاری علمی و معنوی در برگزاری هفتمین همایش بازیهای دیجیتال (گرایشها، فناوریها و کاربردها) اعلام کرد.این همکاری میتواند به تقویت ارتباطات دانشگاهی و تخصصی در حوزه...
حضور اپلیکیشن «بله» در همایش علمی بازیهای رایانهای با محوریت چتبات
پلیکیشن "بله" با فراخوان دو مقاله در زمینه امکانسنجی ارائه بازی بر بستر چتبات، در همایش علمی بازیهای رایانهای شرکت خواهد کرد. همچنین، این اپلیکیشن برای مقالات برتر دو جایزه ۵۰ میلیون ریالی تخصیص...
همکاری مشترک اداره کل آموزشهای شهروندی شهرداری تهران و بنیاد ملی بازیهای رایانهای در...
در پی تفاهم همکاری میان اداره کل آموزشهای شهروندی شهرداری تهران و بنیاد ملی بازیهای رایانهای، محورهای موضوعی هفتمین همایش علمی تحقیقات بازیهای دیجیتال اعلام شد. این همکاری به هدف بهرهگیری از ظرفیت بازیهای...
کارگاه دو روزه مدرسه بازیهای جدی برگزار میشود
به گزارش معاونت آموزش و پژوهش بنیاد؛ این کارگاه دو روزه آموزشی طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 18 و 19 مهرماه 1403 به صورت آنلاین با حضور دانش پژوهان و علاقهمندان برگزار میگردد.محورها و...
هفتمین همایش بینالمللی تحقیقات بازیهای دیجیتال برگزار میشود
فرآیند شبکهسازی میان دانشجویان و پژوهشگران حوزه بازیهای رایانهای بهمنظور رقابت در هفتمین همایش بینالمللی تحقیقات بازیهای دیجیتال آغاز شد.به گزارش معاونت پژوهش و آموزش بنیاد ملی بازیهای رایانهای، هفتمین همایش بینالمللی تحقیقات بازیهای...
کتاب «بازارپردازی بازیهای ویدئویی در ایران (چالشها وظرفیتها) » منتشر شد.
به گزارش معاونت پژوهش و آموزش بنیاد ملی بازیهای رایانهای، کتاب «بازارپردازی بازیهای ویدئویی در ایران (چالشها و ظرفیتها) » نوشته «مهشید شهیدی و محمدصادق دهنادی» توسط انتشارات بنیاد ملی بازیهای رایانهای منتشر شده...
گزارش کافه بازار از صنعت برنامهها و بازیهای موبایلی سال 1402
گزارش سالانه کافه بازار 1402 ، به تحلیل و بررسی عملکرد این پلتفرم در عرصه فناوری و بازار دیجیتال ایران میپردازد. این گزارش اطلاعات جامعی از روند رشد و توسعه بازار در زمینههای مختلف...
چگونه هوش مصنوعی (AI) در سال ۲۰۲۴ صنعت بازیهای ویدئویی را متحول میکند؟
هوش مصنوعی به تدریج وارد صنعت بازیهای ویدئویی شده و جنبههای مختلفی از طراحی بازی را بهبود بخشیده است. برخی از راههایی که هوش مصنوعی در بازیها استفاده میشود عبارتند از: ایجاد شخصیتهای واقعگرایانه...
نگاهی به صنعت بازیهای دیجیتال در آلمان
انواع بازیهای ویدئویی آنلاین و آفلاین در آلمان از محبوبیت زیادی برخوردار هستند و از آنجایی که صنعت بازی در آلمان طرفداران زیادی دارد و همچنین بازار رو به رشد و قدرتمندی پیدا کرده...
مروری بر فعالیت برخی از مراکز آموزش بازی سازی در جهان ( بخش دوم)
امروزه به نظر میآید بازیهای ویدئویی به عنوان یکی از شکلهای سرگرمی برای همه نسلها جذاب شده است و دیده میشود که افراد در گروههای سنی متفاوت به انواع مختلفی از آن با توجه...