سخنرانی دکتر آنتونیو کوئلیو در سمپوزیوم بینالمللی بازیهای جدی 1399
بازیهای جدی فراگیر، فرایند بهبود و تغییر رفتار را تسریع میبخشند.
سخنرانی دکتر جنت رید در سمپوزیوم بینالمللی بازیهای جدی ۱۳۹۹
رید در خصوص چالشهایی که متخصصان در زمان ساخت بازی برای کودکان، با آن روبرو میشوند میگوید: در این خصوص معمولا با سه پرسش مواجه میشویم: تحت چه شرایطی میتوانیم از کودکان بخواهیم در...
سخنرانی دکتر هایدی لوکوش در سمپوزیوم بینالمللی بازیهای جدی 1399
چالشهای فراوانی پیشروی تولیدکنندگان بازیهای جدی وجود دارد. از جمله این موارد چالشهای اقتصادی، مسائل مربوط به سرمایهگذار و بودجه، باورهای فرهنگی، شناسایی نیازهای اصلی گروه هدف و مشکلاتی که مربوط به استخدام نیروی...
سخنرانی آقای ژولین استورژی در سمپوزیوم بینالمللی بازیهای جدی 1399
افراد مسئول و فعال در زمینه بازیهای جدی همواره دو نکته بسیار مهم را مد نظر قرار دهند؛ نخست آنکه ممکن است تنها یک الگوی تجاری برای آنها کافی نباشد و دوم آنکه این...
سخنرانی دکتر کارلوس کاروالیو در سمپوزیوم بینالمللی بازیهای جدی 1399
اهدافی که افراد را به بازی کردن تشویق میکند بسیار متفاوت است، بازی کردن میتواند با هدف سرگرمی، تعامل، همراهی با روایت داستان، و حتی پاسخگویی به نیازهای مطرح شده در هرم مازولو باشد...
طراحی شخصیت بازی براساس خصوصیات سنت تصویری بومی با نگاهی به دو شخصیت بازی...
امروزه بازیسازان در طراحی گرافیک بازی خود به استخراج از منابع و عناصر فرهنگ سنتی تاکید و توجه دارند. شخصیتهای یک بازی، علیالخصوص شخصیت اصلی، روح آن بازی است؛ لذا برای پرداخت آن باید...
سخنرانی دکتر سلیا هودنت در سمپوزیوم بینالمللی بازیهای جدی 1399
طرح پیشنهادی نباید انسان را وادار به تطبیق با شرایط موجود کند بلکه باید بستری را فراهم آورد تا تکنولوژی، رابط کاربری و تمامی عوامل به مرور با ویژگیهای انسانی تطبیق یابند.