سیاستگذاری افزایش سهم بازار بازیهای موبایل ایرانی در بازارهای جهانی
«دریچه» در نظر دارد در ساختار جدید خود به معرفی پایاننامههای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاههای مختلف که به تازگی در حوزه بازیهای دیجیتال به رشته تحریر درآمده است، بپردازد. در این زمینه...
بازی بیگانه: آیا دختران، بازیهای طراحی شده توسط دختران را ترجیح میدهند؟
«دریچه» در نظر دارد در ساختار جدید خود به معرفی مهمترین مقالات علمی که در حوزه بازیهای دیجیتال به رشته تحریر درآمده است، بپردازد. در این زمینه اگر مایل هستید به تحلیل و بررسی...
برترین بازیهای دیجیتال در آبان ماه ۹۸
در این یادداشت از گردایه تصمیم داریم شما را با بازیهای محبوب و پر درآمد بازار بازیهای دیجیتال در ماه آبان سال جاری آشنا کنیم. پیش از هر چیز باید به این نکته توجه...
بازینگاشت «کودکان و بازیهای دیجیتال» در مجله بازیبان منتشر شد
معرفی این بازینگاشت:
بازینگاشت حاضر بطور مشترک با مجله بازیبان و با تحلیل دادههای حاصل از پیمایش ملی سال ۱۳۹۶مرکز تحقیقات بازیهای دیجیتال در ایران با نمونه آماری ۸۰۰۰ نفری به دست آمده است. این...
چکیده سخنان اعضای اولین نشست گفتمان بازی با موضوع «جایگاه و اقتصاد رسانههای تخصصی...
ویدئوی کامل اولین نشست گفتمان بازی
چکیده گفتگوها در اولین نشست گفتمان بازی
چکیده سخنان دکتر داتیس خواجهئیان؛ هیئت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و نماینده دانشگاه در نشست
چکیده سخنان علی فخار؛ مدیر روابط عمومی بنیاد...
اطلاعیه دبیرخانه جایزه بازیهای جدی در مورد مشکل ارسال آثار در شرایط اختلال اینترنتی
پیرو اختلالات اینترنتی پیش آمده در شبکه اینترنت کشور و چالشهای ناشی از آن برای ارسال آثار به سومین جایزه بازیهای جدی، دبیرخانه این رویداد، تصمیمات زیر را تا رفع این مشکل برای سه...
دانشگاه هنر اسلامی تبریز نماینده بنیاد ملی بازیهای رایانهای برای برگزاری هکاتون بازیهای جدی...
پیرو مذاکرات صورت گرفته با دکتر یونس سخاوت، رئیس دانشکده چندرسانهای دانشگاه هنر اسلامی تبریز، همزمان با برگزاری هکاتون بازیهای جدی ۱۳۹۸ در صندوق نوآوری و شکوفایی در تهران، این دانشگاه نیز نماینده برگزارکننده...
مدل «انگیزش بازیکن» یا چه عواملی یک بازی را جذاب میکند؟
چه عواملی بازیکن را علاقهمند به بازی میکند؟ احتمالاً پدران و مادران نسل بازیکنان بازیهای دیجیتال، اولین کسانی بودند که این سؤال را مطرح کردهاند. البته این سؤال را نه از روی کنجکاوی بلکه...
چکیده سخنان اعضای دومین نشست گفتمان بازی با موضوع «وضعیت ورزشهای الکترونیک در ایران»
گزیده مطالب مطرح شده در نشست گفتمان بازی
گزیده سخنان بهنود اناری: رئیس کمیته برگزاری رویداد #IGC2019
گزیده سخنان علی فخار؛ مدیر برندینگ بنیاد ملی بازیهای رایانهای
گزیده سخنان آرش عیاری؛ سردبیر زومجی و مجری و کارشناس...
سومین نشست گفتمان بازی: سیر تکاملی حمایت از بازیسازان در ایران
با توجه به نوپا بودن صنعت بازیهای دیجیتال در کشور، غالب جریانهای روبهجلو برای طرح مسئله توسط بنیاد ملی بازیهای رایانهای اتفاق میافتد و بیرون از بنیاد، عمدتاً یا جریانی برای توسعه این هنر-صنعت...











