کمپین بازینو، علاوه بر برنامهریزی اوقات فراغت برای خانوادههای ایرانی، تلاش دارد تا مخاطب بالقوه بازیهای بومی را با ظرفیت این صنعت در کشور آشنا کند. از این منظر، کمپین بازینو یکی از اولین اقدامات حمایتی بنیاد برای تولید بازی در کشور با رویکرد تقاضامحور محسوب میشود و مستندسازی این تجربه برای اقدامات بعدی حائز اهمیتی ویژه است. علاوه بر این، کمپین نوروزی بازینو، با تلاش چند تیم متمرکز بر طراحی و اجرای کمپین مبتنی بر تبلیغات درون برنامه ای اجرا شده است و به همین جهت تجربه جذابی در زمینه تبلیغات بازیهای موبایلی به حساب می آید. آنچه در این گزارش منعکس شده تلاش دارد تا با نگاهی کمی، از این دو منظر به
مستندسازی کمپین بازینو بپردازد و امید است نتایج آن هم در سطح سیاس تگذاری و هم در سطح استودیوهای بازی سازی مورد توجه و بهره برداری قرار بگیرد.
در این گزارش به طور کلی به موارد زیر پرداخته شده اشت:
-معرفی کوتاه از بازی مورد مطالعه و بررسی شاخصهای کلیدی عملکرد بازی به صورت جداگانه در یک جدول شرح و برخی از شاخصها به صورت نمودار تحلیلی روزانه
-برسی عوامل موثر بر موفقیت یک بازی در کمپین با مدلسازی رگرسیونی