مروری بر فعالیت برخی از مراکز آموزش بازی سازی در جهان ( بخش دوم)

0
37

امروزه به نظر می‌آید بازی‌های ویدئویی به عنوان یکی از  شکل‌های سرگرمی برای همه نسل‌ها جذاب شده‌ است و دیده می‌شود که افراد در گروه‌های سنی متفاوت به انواع مختلفی از آن با توجه به علایق و ترجیحات خود روی آورده‌اند که استقبال گسترده از مصرف این صنعت فرهنگی در جهان سبب توسعه مراکز آموزشی در این حوزه در سطح جهان شده است، در این یادداشت برخی از این مراکز به علاقه‌مندان معرفی شده‌اند. آنچه در ادامه می‌آید، توسط خانم مهشید شهیدی، پژوهشگر همکار دایرک جمع‌آوری و تنظیم شده است.

6. Lightbox Academy

لایت باکس آکادمی یک مدرسه هنرهای دیجیتال واقع در مادرید است که در اسپانیا ایجاد شده است. لایت باکس مدرسه‌ای شامل گروه‌های تولید انیمیشن، سریال و بازی‌های ویدئویی است.

7. Voxel School

مدرسه Voxel، از سال 2016 یک مرکز مرتبط با دانشگاه Complutense مادرید برای ارائه مدارک تحصیلات تکمیلی دانشگاهی در حوزه بازی‌های ویدئویی است. این موسسه توسط متخصصانی از صنعت سرگرمی، بازی‌های ویدئویی، سینما و فناوری‌های جدید مدیریت می‌شود. این موسسه همچنین در همکاری مشترک با Sony  PlayStation Iberia برای آموزش مطالعات دانشگاهی استانداردهایی را در محیط حرفه‌ای بازی ویدئویی تعیین می‌کند.

8. New3dge

یک مدرسه خصوصی تخصصی آموزش عالی در پاریس است که به آموزش ساخت بازی، انیمیشن سه بعدی، VFX و هنر مفهومی اختصاص دارد. 

9. Artside School

ARTSIDE یک موسسه آموزش عالی در فرانسه است که توسط متخصصان هنر دیجیتال تأسیس شده است، با تمایل شدید برای ارائه آموزش‌های نوآورانه که انتظارات استودیوهای بین‌المللی را برآورده می‌کند. در این موسسه آموزش‌هایی در حوزه تولید 3 بعدی، هنر مفهومی و برنامه‌های فنی و هنری در حوزه بازی‌های ویدئویی ارائه می‌شود. مجموع دوره‌های این مرکز 4 ساله است..

10. Side Academy

یک موسسه آموزشی در ایتالیا که دانش‌پژوهان را برای مشاغل در حوزه تولید فیلم، تبلیغات و بازی‌های ویدئویی مجهز می‌کند. این موسسه پروژه‌های مهمی را برای سازمان‌های معروفی مانند دیزنی، مارول رهبری کرده است. این موسسه هنرآموزان را قادر می‌سازد تا وظایف و پروژه‌های دنیای واقعی را شبیه‌سازی کنند و آنها را برای چالش‌های حرفه‌ای پیش رو آماده کنند.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here