شماره: 7
موضوع محوری: بازیهای دیجیتال و کسبوکار
صاحب امتیاز: بنیاد ملی بازیهای رایانهای
مدیرمسئول: فرزانه شریفی
سردبیر: سید محمدعلی سیدحسینی
تعداد صفحات: 54
حجم فایل: 3.1 مگابایت
قیمت: 9,000 تومان
معرفی این شماره:
در شماره هفتم ماهنامه مطالعات بازی، به بررسی مطالعات صورت گرفته در حوزه کسبوکار پرداخته شده. اصطلاحات جایگذاری برند، جایگذاری محصول و بازیهای تبلیغاتی در مطالعات حوزه بسیار تکرارپذیر هستند. اما در حالی که در پژوهشهای خارجی، بررسیهای زیادی در زمینه نحوه اثرگذاری تبلیغات به کمک بازی صورت گرفته است، در داخل کشور این مطالعات بسیار انگشتشمار هستند و بیشتر به بررسی مساله کارآفرینی در زمینه بازی پرداختهاند که البته شروع خوبی محسوب میشود. با این حال برای بررسی مشکلات و موانع موجود برای تبدیل این فرصت بالقوه به عمل، با یکی از اساتید فرهیخته حوزه تبلیغات، دکتر محمود محمدیان که در این زمینه جزو مهمترین خبرگان محسوب میشوند یک مصاحبه اختصاصی صورت گرفته تا در حد امکان خلاهای موجود شناسایی شده و مسیر برای پژوهشگران ایرانی کسب و کار روشن گردد.
فهرست مطالب:
– مروری بر پژوهشهای برتر
– معرفی مقالات برتر
– معرفی کتابهای برجسته
– معرفی رسالهها و پایاننامهها
– اطلاع نگاشت
– معرفی پژوهشگران برتر
– مصاحبه اختصاصی با دکتر محمود محمدیان
– معرفی کنفرانسهای علمی برتر
– معرفی مجلات علمی برتر