آخرین مطالب
اقتباس در بازی: نتیجه امتیاز مصرفکنندگان برای بازیهای بازسازیشده و بازآفرینیشده...
مقدمه
بازیهای ویدئویی در دهههای اخیر به یکی از اثرگذارترین شاخههای صنایع فرهنگی تبدیل شدهاند؛ رسانهای چندوجهی که در مرز میان هنر، فناوری و روایت...
معرفی رویداد سیگپ (SeGaP _جایزه بازیهای جدی)
مقدمه
در عصر فناوریهای نوین، بازیهای دیجیتال دیگر صرفاً ابزار سرگرمی نیستند؛ آنها به یکی از مؤثرترین ابزارهای آموزش، فرهنگسازی و درمان تبدیل شدهاند. بازیهای...
[td_block_social_counter custom_title=”ما را دنبال کنید” separator=”” facebook=”envato” twitter=”envato” youtube=”envato” tdc_css=””]
آخرین ویدئوها
راهنمای مسافرت
بازیهای هدفمند برای مقابله با بیماریهای واگیردار
بازیهای ویدئویی یکی از مهمترین سرگرمیهای افراد است که طرفداران زیادی در دنیا دارد؛ اما اهداف بازی تنها به سرگرمی خلاصه نمیشود و بازیهای...
تلفنها و دستگاهها
گزارش «نمای باز ۱۴۰۲: شاخصترین اطلاعات مصرف رسانه بازی در ایران»...
معرفی این گزارش:
گزارش «نمای باز ۱۴۰۲» مبتنی بر دادههای حاصل از یک پیمایش ملی است که طی آن اطلاعات ۶٬۵۲۱ خانوار (معادل ۲۰٬۹۰۱ نفر)...
لایو سرویس
صنعت بازیهای ویدئویی در دهههای اخیر بهطور بنیادین از یک مدل مبتنی بر «فروش محصول» به یک مدل «ارائه خدمت» تغییر یافته است. این...
ورزش و سلامتی
تجاریسازی بازیهای هایپر کژوال هکاتون بازیهای جدی ۱۳۹۹ با حمایت شتابدهنده...
یکی از دغدغههای هر بازیساز پس از ایده اولیه و ساخت بازی، استفاده از مسیرهایی برای توسعه و تجاریسازی آن بازی است. با توجه به...
سخنرانی کلیدی آقای طه رسولی با عنوان «نبرد در جبهههای تولید...
به دلیل اهمیت تجاریسازی و درآمدزا نمودن بازیهای جدی و خلا ناشی از این موضوع در حوزه بازیهای جدی، طه رسولی مدیر برنامه شتابدهی...
تکنولوژی و گجت ها
داغ ترین اخبار
گزارش «نمای باز ۱۴۰۲: شاخصترین اطلاعات مصرف رسانه بازی در ایران»...
معرفی این گزارش:
گزارش «نمای باز ۱۴۰۲» مبتنی بر دادههای حاصل از یک پیمایش ملی است که طی آن اطلاعات ۶٬۵۲۱ خانوار (معادل ۲۰٬۹۰۱ نفر)...



































