هفتمین همایش بینالمللی تحقیقات بازیهای دیجیتال برگزار میشود
فرآیند شبکهسازی میان دانشجویان و پژوهشگران حوزه بازیهای رایانهای بهمنظور رقابت در هفتمین همایش بینالمللی تحقیقات بازیهای دیجیتال آغاز شد.به گزارش معاونت پژوهش و...
کتاب «بازارپردازی بازیهای ویدئویی در ایران (چالشها وظرفیتها) » منتشر شد.
به گزارش معاونت پژوهش و آموزش بنیاد ملی بازیهای رایانهای، کتاب «بازارپردازی بازیهای ویدئویی در ایران (چالشها و ظرفیتها) » نوشته «مهشید شهیدی و...
گزارش کافه بازار از صنعت برنامهها و بازیهای موبایلی سال 1402
گزارش سالانه کافه بازار 1402 ، به تحلیل و بررسی عملکرد این پلتفرم در عرصه فناوری و بازار دیجیتال ایران میپردازد. این گزارش اطلاعات...
چگونه هوش مصنوعی (AI) در سال ۲۰۲۴ صنعت بازیهای ویدئویی را...
هوش مصنوعی به تدریج وارد صنعت بازیهای ویدئویی شده و جنبههای مختلفی از طراحی بازی را بهبود بخشیده است. برخی از راههایی که هوش...
نگاهی به صنعت بازیهای دیجیتال در آلمان
انواع بازیهای ویدئویی آنلاین و آفلاین در آلمان از محبوبیت زیادی برخوردار هستند و از آنجایی که صنعت بازی در آلمان طرفداران زیادی دارد...
مروری بر فعالیت برخی از مراکز آموزش بازی سازی در جهان...
امروزه به نظر میآید بازیهای ویدئویی به عنوان یکی از شکلهای سرگرمی برای همه نسلها جذاب شده است و دیده میشود که افراد در...
مروری بر فعالیت برخی از مراکز آموزش بازی سازی در جهان...
امروزه به نظر میآید بازیهای ویدئویی به عنوان یکی از شکلهای سرگرمی برای همه نسلها جذاب شده است و دیده میشود که افراد در...
توسعهدهندگان یونیتی از متاورس چه میدانند؟ (بخش دوم)
اصطلاحات «متاورس» و «اِن. اِف. تی» اخیراً به دلایل مختلف محبوبیت زیادی پیداکردهاند. در سال 2021 میلادی فیسبوک نام خود را بهعنوان متا تغییر...
توسعهدهندگان یونیتی از متاورس چه میدانند؟ (بخش اول)
اصطلاحات «متاورس» و «اِن. اِف. تی» اخیراً به دلایل مختلف محبوبیت زیادی پیداکردهاند. در سال 2021 میلادی فیسبوک نام خود را بهعنوان متا تغییر...
تحلیل نقش شکست دربازیهای ویدئویی: چگونه باختن میتواند پاداشدهنده باشد؟!
شکست میتواند به عنوان یک عنصر مثبت در تجربه بازی در نظر گرفته شود، زیرا باعث افزایش انگیزه، یادگیری و درک عمیقتر از بازی...