Battle Pass رویکردی داغ در بازی‌های موبایل 1

بازی Fortnite که در حال حاضر احتمالاً بزرگ‌ترین بازی در جهان محسوب می‌شود، در ژوئیه 2017 نسخه battle royal خود را به بازار عرضه...

جایزه ویژه برای مقالات مرتبط با تجاری‌سازی بازی‌های جدی

در سمپوزیوم بین‌المللی بازی‌های جدی 1399، مقالات مرتبط با تجاری‌سازی بازی‌های جدی به طور ویژه مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گیرند و برای مقالات...

جایزه ویژه بنیاد برای مقالات برگزیده در حوزه «کودکان و بازی‌های...

در راستای توسعه همکاری‌­ها برای تقویت مبانی نظری حوزه بازی­‌پژوهی، دانشگاه اصفهان و بنیاد ملی بازی­‌های رایانه‌­ای روزهای ۳۰ بهمن و ۱ اسفند ششمین...

تفاوت نوع نگاه در بازی‌های ویدئویی با دیگر رسانه‌های تصویری

کریس کشر سخنران دانشگاه سیدنی در حوزه فرهنگ دیجیتال، مطالعات رسانه و فناوری است. در مقاله پیش رو نویسنده به مقایسه سه رسانه سینما،...

جایزه 20 میلیون تومانی موسسه نیماد برای بازی‌های منتخب حوزه سلامت...

مؤسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی ایران (نیماد)، همچون دو دوره گذشته با حمایت مالی و در قالب جایزه از بازی‌های جدی منتخب خود...

جایزه ویژه برای بازی‌های جدی در حوزه سواد سیاسی

رویداد جامع جایزه بازی‌های جدی 1399 به عنوان رویدادی مهم در صنعت بازی ایران قرار است برای چهارمین دوره در پاییز و زمستان برگزار شود....

بازی ایرانی منچرز: سهل و ممتنع

بازار بازی‌های موبایل در ایران، بازاری نوپا و جوان است که ظرفیت‌های زیادی برای درآمدزایی و ایجاد شغل دارد. با وجود جذابیت‌های زیاد و...

داده‌هایی کلیدی از صنعت بازی‌های دیجیتال در آمریکا در سال ۲۰۲۰

انجمن نرم‌افزارهای سرگرمی آمریکا (ESA) از اولین و مهم‌ترین تشکل‌های صنفی فعالان صنعت بازی‌سازی است که تقریباً تمام شرکت‌های مهم بازی‌سازی جهان در آن...

جشنواره «خلاق برتر»، انتخاب و تقدیر از شرکت‌های خلاق

برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق به منظور بررسی، انتخاب و تقدیر از مجموعه‌های خلاقی که در کسب‌وکار و یا استارتاپ خود موفق بوده‌اند، جشنواره‌ای...

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی به جمع حامیان چهارمین دوره...

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی با اعطای جوایز نقدی بالغ بر ۳۰ میلیون تومان و جوایز غیرنقدی از بازی‌ها و مقالات برگزیده خود...