چشمانداز در حال تحول بازیهای ورزشی در هند
متن پیش رو ترجمه و تلخیصی از گزارش "The evolving landscape of sports gaming in India" است که به مرور وضعیت بازار بازیهای دیجیتال...
پردرآمدترین ماه در تاریخ بازیهای دیجیتال؛ درآمد بازیهای دیجیتال در مارس...
متن حاضر ترجمه یادداشتی با عنوانDigital Video Game Revenue Hit $10 Billion In March, Its Best Month Ever از سایت Forbes است که در...
بازیهای جدی برای آموزش: مروری بر برخی از بازیهای هدفمند آموزشی
مغزِ ما تنها عضوی از بدن است که در طول شبانهروز بیوقفه در حال فعالیت است؛ بنابراین انجام تمریناتی با هدف تقویت مغز ضروری...
کرونا چه اثری بر رفتار کاربران بازار گذاشته است؟
کافه بازار بر اساس دادههای خود رفتار کاربران را پس از شیوع کرونا تحلیل و در قالب اینفوگرافیک منتشر کرده است، طبق این دادهها:
...
مجموعه ESRB نماد جدیدی را برای اقتصاد بازیها معرفی کرد: نمادِ...
انجمن ردهبندی سنی نرمافزارهای سرگرمی آمریکا (ESRB) روز دوشنبه ۲۵ فروردین، نماد جدیدی را به برچسبهای ردهبندی سنی خود افزود. این نماد جدید در...
گزارش ACI و Newzoo: تبدیل بازیکن به پرداخت کننده، درک تجربه...
بازیهای رایگان و وفور دامنهی انتخاب بازیها به بازیکنها این قدرت را داده است تا انتخاب کنند که پول خود را کجا، چگونه، و...
شرکتهای فینالیست SeGaP2019 شرکت خلاق شدند
سه شرکت «سرو هانا پارسیان با بازی هانا؛ فناوران جوان رایکا با بازی تیزران؛ توسعه پرداز هوشمند راسپینا با بازی ریشتر» که در سومین...
کدام بازیهای موبایلی بالاترین امتیازها را میگیرند؟ / یادداشت دوم از...
در این گزارش بهطور مفصل به بررسی تکمیلی یادداشت اول با تغییراتی اساسی در مدل برازش دادهشده بر دادههای کافه بازار میپردازیم. همانطور که...
آثار تعاملی و احساسات در گیمپلی
جاناتان فرام، استادیار دانشگاه لینگنان در کشور هنگکنگ است. او در تحقیقات خود به چگونگی ایجاد احساسات در رسانههای جدید و رسانههای سنتی بهویژه...
تجربهخوانی بازی جدی نورولند
بخش علمی «دریچه» از مجله تخصصی آنلاین دایرک در نظر دارد در ساختار جدید خود به مطالعه موردی مراحل ساخت و عناصر مهم بازیهای مختلفی...