مسئله رصد شاخص‌های اکوسیستم بازی‌های دیجیتال

اکوسیستم بازی‌­های­ دیجیتال در ایران، با وجود همه چالش­‌هایی که از سر گذرانده‌اند و یا در حال دست‌وپنجه نرم کردن با آن هستند، در...

ویروس کرونا برای برندهای تجاری در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی چه...

آژانس تبلیغاتی Ogilvy در بحبوحه شیوع کرونا، گزارشی منتشر کرده است که به برندهای مختلف هشدار می­‌دهد در برابر این بحران جهانی چگونه واکنش...

مقایسه بازار بازی‌های دیجیتال در ایران و ترکیه

گزارش پیش‌رو به مقایسه آخرین وضعیت صنعت بازی‌های دیجیتال در ایران و ترکیه بر اساس آخرین داده‌های موجود می‌پردازد. ترکیه و ایران از جهات...

مقالات سمپوزیوم بازی‌های جدی ۱۳۹۸ در پایگاه استنادی IEEE Xplore نمایه...

سمپوزیوم بازی‌های جدی ۱۳۹۸ به عنوان یکی از بخش‌های سومین دوره جایزه بازی‌های جدی پذیرای مقالات انگلیسی در حوزه بازی‌های جدی بود و در...

بازیکنان زن و مرد: چگونه شباهت‌ها و تفاوت‌ها، بازار بازی را...

در حال حاضر زنان ۴۶٪ از کل بازیکنان را تشکیل می‌دهند. با استفاده از داده‌های آخرین دور تحقیقات اولیه به‌دست آمده از مصرف‌کنندگان در ۱۳...

کدام بازی‌های موبایلی بالاترین امتیازها را می‌گیرند؟

یادداشت اول از سلسله تحلیل­‌های رگرسیونی روی داده­‌های کافه بازار یکی از مسائل مهم برای تحلیل موفقیت در بازار بازی­‌های دیجیتال و خصوصا بازی­‌های موبایلی...

حس تعلق: پوکمون گو و همبستگی اجتماعی

«دریچه» در نظر دارد در ساختار جدید خود به معرفی مهمترین مقالات علمی که در حوزه بازی‌های دیجیتال به رشته تحریر درآمده است، بپردازد....

نوآوری مدل کسب‌وکار در صنایع فرهنگی و خلاق: بررسی سه شرکت...

«دریچه» در نظر دارد در ساختار جدید خود به معرفی مهمترین مقالات علمی که در حوزه بازی‌های دیجیتال به رشته تحریر درآمده است، بپردازد....

گزارش بازار بازی‌های دیجیتال ترکیه در سال ۲۰۱۹

متن حاضر ترجمه و خلاصه‌ای از گزارش Turkey Game Market 2019 Report است که توسط مؤسسه Gaming in Turkey تهیه و منتشر شده است....

مروری بر گزارش ۲۰۲۰ نیوزو درزمینه مطالعه انگیزه‌های بازیکنان: قسمت ۲

در این تحقیق ۴۱۱۰ نفر شرکت کرده‌اند. از این تعداد، ۲۰۵۴ نفر اهل آمریکا (۱۰۲۴ مرد و ۱۰۳۰ زن) و ۲۰۵۶ نفر اهل چین...