سومین نشست گفتمان بازی: سیر تکاملی حمایت از بازیسازان در ایران
با توجه به نوپا بودن صنعت بازیهای دیجیتال در کشور، غالب جریانهای روبهجلو برای طرح مسئله توسط بنیاد ملی بازیهای رایانهای اتفاق میافتد و...
تأثیر تبلیغات بازیهای رایانهای بر افزایش تعداد مشتریان بانک (مطالعه موردی...
«دریچه» در نظر دارد در ساختار جدید خود به معرفی پایاننامههای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاههای مختلف که به تازگی در حوزه بازیهای...
استراتژیهای ارتباطی افزایش شاخصهای وفاداری بازیکنان و نرخ نگهداشت آنها در...
چگونه وفاداری را در میان مخاطبان بازی خود افزایش میدهید؟ و چگونه میتوانید مطمئن شوید که آنها دوباره به بازی شما بازمیگردند؟ در یادداشتی...
یک هفته با سواد رسانهای
هفته سواد رسانهای آمریکا
درک این واقعیت که ما در دنیایی به سر میبریم که در ارتباط مستقیم با رسانههاست، به ما کمک میکند تا...
گزارش ۲۰۱۹ GameAnalytics: شاخصهای سنجش عملکرد بازیهای موبایلی
پایگاه GameAnalytics ابزاری رایگان است که به کمک سازندگان و ناشران بازی از سراسر جهان میآید تا با استفاده از آن شناخت بهتر ی...
اولویتهای پژوهشی دایرک در حوزه ورزشهای الکترونیک
پیرو دومین نشست گفتمان بازی با عنوان «بررسی وضعیت ورزشهای الکترونیک در ایران» که با حضور آرش عیاری (سردبیر زومجی) به عنوان مجری/ کارشناس،...
تجربهخوانی بازی جدی خانه مشروطه
بخش علمی «دریچه» از مجله تخصصی آنلاین دایرک در نظر دارد در ساختار جدید خود به مطالعه موردی مراحل ساخت و عناصر مهم بازیهای مختلفی...
برترین بازیهای دیجیتال در ماه مهر ۹۸
در این یادداشت از گردایه تصمیم داریم شما را با بازیهای محبوب و پر درآمد بازار بازیهای دیجیتال در ماه مهر سال جاری آشنا...
دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی میزبان سمپوزیوم...
بازیهای جدی، بخشی کلیدی از صنعت بازیهای دیجیتال هستند که ما را در آموزش، تبلیغات، درمان و سایر اهداف جدی دیگر یاری میکنند. توسعه...
جلب مشارکت ۹ نهاد برای توسعه جایزه بازیهای جدی ۱۳۹۸ توسط...
جایزه بازیهای جدی ۱۳۹۸ بزرگتر از یک رویداد مقطعی و در حقیقت شبکه بزرگی از حامیان و همکاران است. رشد شبکه همکاری رویداد توسط...