آیا تحصیلات آکادمیک برای صنعت بازیهای رایانهای موثر است؟
"آیا تحصیلات آکادمیک برای صنعت بازیهای رایانه ای موثر است؟" موضوع یکی از پنلهای برگزار شده در رویداد TGC 2018 است که در روز پنجشنبه ۱۴ مرداد ماه سال جاری برگزار شد.
بازی بیگانه: آیا دختران، بازیهای طراحی شده توسط دختران را ترجیح میدهند؟
«دریچه» در نظر دارد در ساختار جدید خود به معرفی مهمترین مقالات علمی که در حوزه بازیهای دیجیتال به رشته تحریر درآمده است، بپردازد....
بررسی تاثیر روندهای نوظهور در بازیهای دیجیتال
امروز عرصه بازیهای دیجیتال به شدت تحت تاثیر ظهور فناوریهای جدید است و در چنین شرایطی، آینده اکوسیستم بازی در کشور در بخشهای مختلف...
برگزاری اولین رویداد طراحی بازیهای ریلی با مشارکت بنیاد ملی بازیهای رایانهای
آموزش، فرهنگسازی، سرگرمی و حل مسئله در صنعت حمل و نقل ریلی مثل تکههای یک پازل کنار هم قرار گرفتهاند تا در نهایت با...
گزارش«نمای نزدیک ۱۴۰۰- پلتفرم کنسول»
شاخصترین اطلاعات استفاده از پلتفرم موبایل در میان بازیکنان ایرانی با عنوان «نمای نزدیک ۱۴۰۰- پلتفرم کنسول» منتشر شد.در این گزارش اطلاعات نسبتاً جامعی...
گزارشی از جشن بازیسازان
جشنواره بازیهای رایانهای تهران رویدادی بسیار مهم در صنعت بازیسازی کشور است که به منظور ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی-ایرانی و حمایت از استعدادهای موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومیسازی و تقویت تولید ملی، ایجاد فضای رقابت علمی، فنی، فرهنگی و هنری هر ساله برگزار میگردد و تاکنون پنج دوره را پشت سر گذاشته است. از اینرو، کنکاش پژوهشی پیرامون برجستهترین جشنواره بازیهای ویدئویی کشور، میتواند فهم عمیقی از این رخداد مهم در اختیار آشنایان و دستاندرکاران این صنعت قرار دهد.
کارگاه دو روزه مدرسه بازیهای جدی برگزار میشود
به گزارش معاونت آموزش و پژوهش بنیاد؛ این کارگاه دو روزه آموزشی طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 18 و 19 مهرماه 1403 به صورت...
حمایت ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی از مقالات و بازیهای مبتنی بر فناوریهای برتر...
ستاد توسعه فناوریهای حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف حمایت از بازیهای جدی مبتنی بر فناوریهای برتر...
بیش از ۶۰ عنوان جایزه، ۲۵۰ میلیون تومان جایزه نقدی و ۱ میلیارد و...
جایزه بازیهای جدی روز جمعه، پنجم آذرماه به دلیل شرایط کرونایی میان جمعی کوچک از شرکتکنندگان، منتخبان و اهالی رسانه، پنج سالگیاش را جشن...
[td_block_social_counter facebook=”envato” twitter=”envato” youtube=”envato”]
محبوبترین ها
مطالب تصادفی
بیشترین دیدگاه
فراخوان پیشنهاد سخنرانی و برگزاری کارگاه در جایزه بازیهای جدی ۱۴۰۰
همه با هم، بازیپژوهی
پس از برگزاری موفقیتآمیز چهارمین دوره جایزه بازیهای جدی در سال ۱۳۹۹، پیامهای زیادی به دبیرخانه اجرایی رسید که موضوع آنها...
نقد و بررسی مقاله «آموزش از طریق بازیهای ویدیویی توانمندی شناختی...
نقد و بررسی مقاله «آموزش از طریق بازیهای ویدیویی توانمندی شناختی را افزایش نمیدهد: یک بررسی فراتحلیل فراگیر » اثر گیووانی سالا از دانشگاه اُزاکای ژاپن، سمیر تتلیدی از دانشگاه براون و فرنند گوبت از دانشگاه لیورپول
معرفی آثار پنجمین رویداد هکاتون بازیهای جدی
پنجمین رویداد هکاتون بازیهای جدی با موضوع «کتابخانه عمومی»
.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;}
مراسم اختتامیه و اعلام برندگان رویداد در جشن ششسالگی جایزه بازیهای جدی، در روز...































