نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور طراح مسئله هکاتون بازی‌های جدی ۱۴۰۱ شد

0
75

نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با هدف ترویج و ارتقا جایگاه کتاب و کتابخوانی، به‌عنوان طراح مساله از هکاتون بازی‌های جدی در ششمین دوره جایزه بازی‌های جدی حمایت می‌کند.

جایزه بازی‌های جدی از چند سال گذشته به ابتکار بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور که از سال 1399 به جمع شبکه بزرگ حامیان این رویداد پیوسته است، در ششمین دوره این رویداد با هدف آشنایی جوانان با کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی در میان آنان، به‌ عنوان طراح مسئله از هکاتون بازی‌های جدی 1401 حمایت می‌کند.

هکاتون بازی‌های جدی، رویداد بازی‌سازی سه‌روزه است که با هدف ایده‌پردازی و تجربه ساخت یک بازی جدی برگزار می‌شود. در این بخش، شرکت‌کنندگان پس از اعلام فراخوان و ثبت‌نام، در روز برگزاری، به رقابت می‌پردازند. علاوه بر منتورهای فنی خبره در حوزه تولید و طراحی بازی، با توجه به مساله و دغدغه حامی، منتورهای تخصصی نیز در این رویداد حضور دارند.

هکاتون بازی‌های جدی که به طور همزمان در شهرهای تهران، تبریز و اصفهان برگزار می‌شود، از سال جاری به‌عنوان یک رویداد رقابتی مساله‌محور، ذیل طرح شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان قرار گرفت و با حمایت مادی این بنیاد و اعطای امتیاز فعالیت نخبگی به برگزیدگان، فرصتی ویژه برای شرکت‌کنندگان فراهم کرده است.

موضوع و محورهای مورد نظر نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به‌عنوان طراح مسئله هکاتون بازی‌های جدی 1401 و  زمان دقیق ثبت‌نام برای شرکت در این بخش رویداد، در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here