برگزاری اولین رویداد طراحی بازی‌های ریلی با مشارکت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

0
84

آموزش، فرهنگ‌سازی، سرگرمی و حل مسئله در صنعت حمل و نقل ریلی مثل تکه‌های یک پازل کنار هم قرار گرفته‌اند تا در نهایت با برگزاری اولین رویداد طراحی بازی‌های ریلی، صاحبان بهترین ایده‌ها در حوزه بازی‌های دیجیتال، رومیزی و محیطی معرفی شوند. رویدادی که به ابتکار مرکز توسعه، آموزش و فناوری شرکت راه‌آهن و با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، فراخوان اولین رویداد طراحی بازی‌های ریلی با محورهای آشنایی با مشاغل ریلی، ارتقاء مهارت‌های کارکنان، ارتقاء ایمنی و شناسایی مسائل پر ریسک صنعت ریلی، ارائه خدمت مطلوب به مسافرین، توسعه برند راه‌آهن، فرهنگ‌سازی و ارتقای آگاهی مخاطبان و شادی‌آفرینی در جامعه و انجام مسئولیت اجتماعی از 20 بهمن ماه با شروع ثبت‌نام و دریافت طرح‌ها کار خود را آغاز می‌کند.

در این رویداد که برای نخستین بار به عنوان یک رویداد مساله‌محور و با تاکید بر مهارت‌آموزی برگزار می‌شود بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای نیز به‌عنوان حامی آن، علاوه بر همکاری و مشارکت در داوری آثار به بازی‌های برگزیده تا سقف 10 میلیون تومان جایزه نقدی اعطاء می‌کند. همچنین با ایجاد زمینه همکاری مشترک این رویداد با رویداد جایزه بازی‌های جدی، منتخبین هر یک از این رویدادها می‌توانند بدون غربال اولیه وارد مرحله داوری رویداد دیگر شوند.
کمک ساختار حمایتی همگرا به ساخت و توسعه بازی‌های منتخب از دیگر حمایت‌هایی است که توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از بازی‌های برگزیده این رویداد انجام می‌شود.

با اعلام دبیرخانه این رویداد جایزه ۳۰ میلیون تومانی برای ایده برتر و جایزه ۲۰ و ۱۰ میلیون تومانی برای ایده دوم و سوم در نظر گرفته شده است.

مهلت ثبت‌نام و ارسال طرح‌ها در هر سه حوزه بازی‌های دیجیتال، رومیزی و محیطی به این رویداد از 20 بهمن ماه آغاز می‌شود و با اعلام نتیجه اولیه برندگان در اول اسفند، نتایج نهایی روز 25 اسفند معرفی می‌شوند.

کلیه متخصصان، ایده‌پردازان و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت  www.raievents.ir یا آدرس rai.inno در شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۰۷۸۷۸۱۲۸ تماس بگیرند.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here