ثبتنام بیش از ۵۰۰ نفر برای رقابت در هکاتون
فراخوان پنجمین دوره جایزه بازیهای جدی که خردادماه امسال منتشر شد تا بازیسازان و بازیپژوهان علاقهمند به تولید و مطالعه در حوزه سرگرمیهای جدی را دوباره وارد یک فضای رقابتی جذاب و جدی در...
بازینگاشت توجه به ردهبندی سنی بازیهای دیجیتال ۱۳۹۸
معرفی این بازینگاشت:
این بازینگاشت که بر اساس آخرین پیمایش مرکز تحقیقات بازیهای دیجیتال از وضعیت مصرف بازیهای دیجیتال در سال ۱۳۹۸ بهدستآمده است حاکی از آن است که از میان ۳۲ میلیون بازیکن ایرانی...
پای بازیهای جدّی چطور به کتابهای درسی باز شد؟
صنعت بازی ایران این روزها با یک اتفاق و خبرِ خوب در معرفی بیشتر تلاشهای انجام شده توسط بازیسازان بهخصوص بازیسازان درحوزه بازیهای جدّی میان خانوادهها و البته جمعیت دانشآموزی کشور همراه شده است؛...
دکتر بیتا مسگرپور نماینده موسسه نیماد درخصوص همکاری با SeGaP2021 میگوید
.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;}
مجموعه سخنرانیها در مسیر سمپوزیوم بینالمللی بازیهای جدی ۱۴۰۰ آغاز شد
زمانبندی این مجموعه سخنرانیها از ۲۱ مهرماه الی ۲۴ آبانماه خواهد بود.
برگزاری به صورت آنلاین است.
حضور برای ثبتنامکنندگان رایگان است
...
بازیهای دیجیتال و سلامت
مقدمههنگام صحبت در مورد بازیهای دیجیتال، رایجترین تصور غلط این است که این بازیها برای شما مضر هستند. بااینحال، تحقیقات قابلتوجهی وجود دارد که با این تصور مقابله میکنند. بازیهای دیجیتال یکی از شکلهای...
گزارش بازار بازیهای دیجیتال ترکیه در سال ۲۰۲۰
آنچه در ادامه میخوانید شامل نکات اصلی آخرین «گزارش بازار بازیهای دیجیتال در ترکیه» است که توسط آقای مهدی حیدری و در چارچوب مطالعات پشتیبان سند جامع بازیها و سرگرمیهای دیجیتال جمهوری اسلامی ایران...
تجربهخوانی بازی جدی کشکک
بخش علمی «دریچه» از مجله تخصصی آنلاین دایرک به مطالعه موردی مراحل ساخت و عناصر مهم بازیهای مختلفی که بهتازگی تولید شدهاند، تحت عنوان «تجربهخوانی» میپردازد. در هر یک از این یادداشتها، فرآیند تولید بازی...