مدل‌های درآمدزایی در توییچ

چکیدهتوییچ با برخورداری از بیش از ۱۵۰ میلیون تماشاگر و دو میلیون استریمر، از سایت‌های پربازدید جهان است. اگرچه این پلتفرم کمتر از فیس‌بوک یا توییتر شناخته‌شده، اما این ارقام نشان می‌دهد که توییچ...

صنعت آموزش مبتنی بر بازی: مرحله رونق

متاری (METAARI) یک شرکت تحقیقات کمی  است که فرصت‌های درآمد را برای تأمین‌کنندگان فن‌آوری یادگیری پیشرفته شناسایی می‌کند. این شرکت یادگیری مبتنی بر فناوری را در 122 کشور دنیا پیگیری کرده است و دید...

معرفی کتاب درآمدی بر مبانی نظری و عملی بازی‌وارسازی

گزارش فصلی گِردایه، نشریه‌ای دیجیتالی است که در ابتدای هر فصل منتشر می‌شود. در هر شماره از این گزارش، پس از رصد اطلاعات آماری سه ماهه اخیر در همه زمینه‌های مرتبط با بازی های دیجیتال، آماری را که منابع قابل اعتمادی داشته و از روش تحقیق قابل دفاعی برخوردار بوده باشد، انتخاب شده و به همراه تحلیل انسجام بخشی در این نشریه گردآوری می‌شود.

استفاده از اصول طراحی گرافیک در طراحی بازی

استفاده از اصول طراحی گرافیک در طراحی گرافیک بازی، مقاله­‌ای به قلم دیانا شانون است. شانون در مقاله Applying Principles of Graphic Design to Game Design از ضعیف بودن گرافیک باز‌‌‌ی‌­ها و نگاه بزک‌کننده...

تأثیرات استریمینگ و Twitch.Tv بر صنعت بازی‌های دیجیتال

در این مقاله با تمرکز بر نقش تازه پلتفرم توییچ (Twitch) در اقتصاد سیاسی معاصر، اهمیت استریم بازی در کل اکوسیستم بازی‌های ویدیویی در سه بخش بررسی می‌شود. این موارد شامل بررسی استریم بازی‌های...

گزارش جامع چهارمین دوره جایزه بازی‌های جدی

موضوع محوری: گزارش جایزه بازی‌های جدی 1399تعداد صفحات: 44حجم فایل: 9.12 مگابایتقیمت: رایگان معرفی این گزارش:چهارمین دوره از رویداد جایزه بازی‌های جدی، با هدف تحقیق، تولید و ترویج بازی‌های جدی با همکاری دانشگاه علامه طباطبائی...

شماره ۱۳ و ۱۴ مجله بازی بان با عنوان “قدرت بازی” منتشر شد.

در شماره 13 و 14 مجله تخصصی بازی‌بان، مطالعات و بررسی بازی‌های دیجیتال با محوریت «قدرت بازی» محتوایی بیش از 200 صفحه توسط 20 نفر از شبکه نویسندگان بازی‌بان که جزو محققان و فعالان...

77 عنوان جایزه و 700 میلیون تومان جوایز نقدی و تسهیلات تجاری‌سازی در پایان...

با اعلام نتایج داوری‌ها در هر سه بخش این رویداد، بهترین‌های هکاتون بازی‌های جدی 1399، جشنواره بازی‌ جدی سال 1399 و سمپوزیوم بین‌المللی بازی‌های جدی 1399 معرفی شدند تا سیگپ 1399 در ایستگاه چهارم...

بازی ایرانی کوییز آو کینگز: بازیِ زنده

سلسله گزارش‌های دایرک برای بررسی بازی‌های ایرانی همواره با این هدف اصلی صورت گرفته است که تجربه نمونه‌های موفق برای الگوبرداری تیم‌های جوان‌تر به یادگار بماند. در این میان، کوییز آو کینگز یکی از...

گزارش نیوزو از بازار جهانی تلفن همراه در سال 2020

آمار منتشرشده نیوزو در سال 2020 حاکی از آن است که صنعت تلفن همراه و بازی در بین کاربران شاهد رکورد جدید برای رشد بازار تلفن همراه بوده است. از طرفی شیوع بیماری کویید...