تجربه‌خوانی بازی جدی KeepStep

بخش علمی «دریچه» از مجله تخصصی آنلاین دایرک در نظر دارد در ساختار جدید خود به مطالعه موردی مراحل ساخت و عناصر مهم بازی‌های مختلفی که به‌تازگی تولید شده‌اند، تحت عنوان «تجربه‌خوانی» بپردازد. در هر...

تجربه‌خوانی بازی جدی تیزران (برنده بازی جدی سال ۱۳۹۸)

بخش علمی «دریچه» از مجله تخصصی آنلاین دایرک در نظر دارد در ساختار جدید خود به مطالعه موردی مراحل ساخت و عناصر مهم بازی‌های مختلفی که به‌تازگی تولید شده‌اند، تحت عنوان «تجربه‌خوانی» بپردازد. در هر...

برندگان جایزه بازی‌های جدی ۱۳۹۸ مشخص شدند؛ بیش از ۴۰ جایزه با ارزش بیش...

در اختتامیه سومین دوره از جایزه بازی‌های جدی (SeGaP2019) که در ۶ دی‌ماه ۱۳۹۸ در دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، بازی‌سازان و بازی‌پژوهان برتر در بخش‌های مختلف رویداد مورد تقدیر...

فینالیست‌های جشنواره بازی جدی سال ۱۳۹۸ مشخص شدند/ ۹ بازی در رقابت تنگاتنگ

بر اساس نظر داوران بخش جشنواره بازی جدی سال ۱۳۹۸، از مجموع ۷۲ بازی ارسال شده، در نهایت ۹ بازی جدی که به ترتیب حروف الفبا شامل «توان‌دست»، «تیزران»، «دستکش توان‌افزا»، «ریشتر»، «سارای»، «شاه...

جوانان و مصرف بازی‌های آنلاین: تحلیل معانی، کارکردها و الگوهای کاربری جوانان شهر تهران...

«دریچه» در نظر دارد در ساختار جدید خود به معرفی پایان‌نامه‌های مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه‌های مختلف که به تازگی در حوزه بازی‌های دیجیتال به رشته تحریر درآمده است، بپردازد. در این زمینه...

به آینده بازی‌های جدی و نقش آن در نظام سلامت امیدوار هستیم

مشاور معاون تحقیقات و فناوری و مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل مؤسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی ایران (نیماد) با بیان اینکه می‌توان به آینده بازی‌های جدی امیدوار بود، گفت: بازی‌های جدی به...

بازی‌های جدی بازاری جدید برای بازی‌سازان/ لزوم حمایت بیشتر در حوزه تولید و بازاریابی

مهندس شاهین حقی، معاون نوآوری و توسعه کسب‌وکار هاب با بیان اینکه «بازی‌های جدی» بازار جدیدی برای بازی‌سازان به شمار می‌رود، گفت: با توجه به ناشناخته بودن برخی از جنبه‌های این بازی‌ها برای مخاطبان،...

تجربه‌های زنان در ورزش‌های الکترونیکی: تفاوت‌های جنسیتی در بازخورد همسالان و تماشاگران در ورزش‌های...

«دریچه» در نظر دارد در ساختار جدید خود به معرفی مهمترین مقالات علمی که در حوزه بازی‌های دیجیتال به رشته تحریر درآمده است، بپردازد. در این زمینه اگر مایل هستید به تحلیل و بررسی...

مصاحبه با دکتر «محمدعلی مظاهری» رئیس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی...

سمپوزیوم بازی‌های جدی ۱۳۹۸؛ تقویت و توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه سمپوزیوم بازی‌های جدی با هدف اتصال دانشگاه و صنعت و تقویت رابطه میان این دو در حوزه بازی‌های جدی و همچنین تدوین و تقویت...

هکاتون بازی‌های جدی ۱۳۹۸ در شهر تبریز، با حمایت وزارت ورزش و جوانان برگزار...

در راستای اجرایی‌سازی تفاهم‌نامه منعقد شده میان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، رویداد «هکاتون بازی‌های جدی ۱۳۹۸»...