بازینگاشت تماشای بازی ۱۳۹۸: تخمینی برای بازار استریمینگ در ایران
معرفی این بازینگاشت:
استریمینگ بازی یکی از روندهای رسانهای رو به رشد در حوزه بازی محسوب میشود که خصوصا با ظهور پدیده کرونا شدیدا رشد...
بازی ایرانی آمیرزا: هنر عامهپسند بودن
بازی آمیرزا از جمله مثالهایی است که میتواند در پاسخ به جمع کثیری از باورهای نادقیق ارائه شود. میپرسند مگر بازی برای کودکان نیست؟...
بازینگاشت «شاخصترین اطلاعات مصرف بازیهای دیجیتال در سال ۱۳۹۸»
معرفی این بازینگاشت:
این بازینگاشت نمونهای مصور از دادههای کلیدی پیمایش ملی در سال ۱۳۹۸ است و الگوی مصرف بازیهای دیجیتال را در کشور نشان...
بازی ایرانی کوییز آو کینگز: بازیِ زنده
سلسله گزارشهای دایرک برای بررسی بازیهای ایرانی همواره با این هدف اصلی صورت گرفته است که تجربه نمونههای موفق برای الگوبرداری تیمهای جوانتر به...
شبکه همکاری جایزه بازیهای جدی بزرگتر شد
روزشمار برای چهارمین دوره جایزه بازیهای جدی ۱۳۹۹ آغاز شده است. رویدادی که بازیپژوهان و بازیسازان برای شرکت در آن با ارسال مقالات و...
مروری بر وضعیت اشتغال در صنعت بازیهای دیجیتال
اطلاع یافتن از پارامترهای کلیدی اکوسیستم و پایش مستمر آن یکی از شروط پایه برای درک، مدیریت و موفقیت در صنعت بازیهای دیجیتال است....
نمای دور: اَبرِ بازی و بازیِ اَبری
خدمات اَبری ، به مجموعهای از خدمات گفته میشود که از طریق شبکه اینترنت در دسترس کاربران قرار میگیرد و فراهمکننده خدمت بهعنوان سِروِر...
گزارش «نمای باز ۱۳۹۸: شاخصترین اطلاعات مصرف بازیهای دیجیتال در ایران» منتشر شد
موضوع محوری: شاخصترین اطلاعات مصرف بازیهای دیجیتال در ایرانتعداد صفحات: ۳۲حجم فایل: ۶.۸ مگابایتقیمت: رایگان
معرفی این گزارش:گزارش «نمای باز ۱۳۹۸» شاخصترین اطلاعات در مورد الگوی...
تعداد بازیکنان بازیهای دیجیتال در ایران به ۳۲ میلیون نفر رسید
بر اساس تازهترین پیمایش کشوری بنیاد ملی بازیهای رایانهای در مورد الگوی مصرف بازیهای دیجیتال در ایران، تعداد بازیکنان ایرانی تا پایان سال ۱۳۹۸...
نمای دور: بلاکچین و آینده بازیهای دیجیتال
با پیشرفت فناوری و گسترده شدن علم، هر روز شاهد ثبت اختراعات جدید و کاربردهای آن در زندگی روزمره هستیم. بلاکچین یکی از آن...
بازی ایرانی منچرز: سهل و ممتنع
بازار بازیهای موبایل در ایران، بازاری نوپا و جوان است که ظرفیتهای زیادی برای درآمدزایی و ایجاد شغل دارد. با وجود جذابیتهای زیاد و...
کدام بازیهای موبایلی بالاترین امتیازها را میگیرند؟ / یادداشت چهارم از سلسله تحلیلهای رگرسیونی...
مقدمهدر تحلیلهای رگرسیونی روی دادههای کافه بازار، به بررسی عوامل تأثیرگذار بر هر بازی در کسب رضایت کاربران و مشخص کردن ویژگیهای مؤثر در...
بازینگاشت «بررسی وضعیت شرکتهای بازیسازی ایران در شرایط شیوع ویروس کرونا»
معرفی این بازینگاشت:شیوع ویروس کرونا در جهان، تمامی صنایع از جمله صنعت بازیهای دیجیتال را تحت تاثیر خود قرار داده است؛ بهمنظور بررسی وضعیت...
کدام بازیهای موبایلی بالاترین امتیازها را میگیرند؟ / یادداشت سوم از سلسله تحلیلهای رگرسیونی...
در این گزارش به مانند یادداشتهای پیشین در سلسله تحلیلهای رگرسیونی روی دادههای کافه بازار، به بررسی عوامل تأثیرگذار بر هر بازی در کسب...
کدام بازیهای موبایلی بالاترین امتیازها را میگیرند؟ / یادداشت دوم از سلسله تحلیلهای رگرسیونی...
در این گزارش بهطور مفصل به بررسی تکمیلی یادداشت اول با تغییراتی اساسی در مدل برازش دادهشده بر دادههای کافه بازار میپردازیم. همانطور که...
کدام بازیهای موبایلی بالاترین امتیازها را میگیرند؟
یادداشت اول از سلسله تحلیلهای رگرسیونی روی دادههای کافه بازار
یکی از مسائل مهم برای تحلیل موفقیت در بازار بازیهای دیجیتال و خصوصا بازیهای موبایلی...
بازینگاشت «کودکان و بازیهای دیجیتال» در مجله بازیبان منتشر شد
معرفی این بازینگاشت:
بازینگاشت حاضر بطور مشترک با مجله بازیبان و با تحلیل دادههای حاصل از پیمایش ملی سال ۱۳۹۶مرکز تحقیقات بازیهای دیجیتال در ایران...
بازینگاشت جام قهرمانان بازیهای ویدیویی ایران ۲۰۱۹
معرفی این بازینگاشت:ورزشهای الکترونیک یا Esports، بهعنوان گونهای از رقابتهای ورزشی که در آن، رشتهها، بازیهای دیجیتال و همچنین ورزشکاران، بازیکنان این بازیها هستند،...
بازینگاشت مقایسه تبلیغات درون دو بازی Quiz of Kings و پسرخوانده
معرفی این بازینگاشت:امروزه تبلیغات درون برنامهای بهعنوان یکی از موثرترین روشهای جذب کاربران و درآمدزایی در جهان مطرح شده است. در عین حال اطلاعات...
بازینگاشت لیگ بازیهای رایانهای ایران ۲۰۱۸
معرفی این بازینگاشت:ورزشهای الکترونیک یا Esports، گونهای از رقابت میان افراد است که از طریق بازیهای دیجیتال صورت میگیرد. این شاخه ورزشی در جهان...