مجموعه ESRB نماد جدیدی را برای اقتصاد بازی‌ها معرفی کرد: نمادِ...

انجمن رده‌بندی سنی نرم­‌افزارهای سرگرمی‌ آمریکا (ESRB) روز دوشنبه ۲۵ فروردین، نماد جدیدی را به برچسب‌های رده‎بندی سنی خود افزود. این نماد جدید در...

گزارش ACI و Newzoo: تبدیل بازیکن به پرداخت کننده، درک تجربه...

بازی‌های رایگان و وفور دامنه‌ی انتخاب بازی‌ها به بازیکن‌ها این قدرت را داده است تا انتخاب کنند که پول خود را کجا، چگونه، و...

شرکت‌های فینالیست‌‌ SeGaP2019 شرکت‌ خلاق شدند

سه شرکت «سرو هانا پارسیان با بازی هانا؛ فناوران جوان رایکا با بازی تیزران؛ توسعه پرداز هوشمند راسپینا با بازی ریشتر» که در سومین...

کدام بازی‌های موبایلی بالاترین امتیازها را می‌گیرند؟ / یادداشت دوم از...

در این گزارش به‌طور مفصل به بررسی تکمیلی یادداشت اول با تغییراتی اساسی در مدل برازش داده‌شده بر داده‌های کافه بازار می‌پردازیم. همان‌طور که...

آثار تعاملی و احساسات در گیم‌پلی

جاناتان فرام، استادیار دانشگاه لینگنان در کشور هنگ‌کنگ است. او در تحقیقات خود به چگونگی ایجاد احساسات در رسانه‌های جدید و رسانه‌های سنتی به‌ویژه...

تجربه‌خوانی بازی جدی نورولند

بخش علمی «دریچه» از مجله تخصصی آنلاین دایرک در نظر دارد در ساختار جدید خود به مطالعه موردی مراحل ساخت و عناصر مهم بازی‌های مختلفی...

مسئله رصد شاخص‌های اکوسیستم بازی‌های دیجیتال

اکوسیستم بازی‌­های­ دیجیتال در ایران، با وجود همه چالش­‌هایی که از سر گذرانده‌اند و یا در حال دست‌وپنجه نرم کردن با آن هستند، در...

ویروس کرونا برای برندهای تجاری در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی چه...

آژانس تبلیغاتی Ogilvy در بحبوحه شیوع کرونا، گزارشی منتشر کرده است که به برندهای مختلف هشدار می­‌دهد در برابر این بحران جهانی چگونه واکنش...

مقایسه بازار بازی‌های دیجیتال در ایران و ترکیه

گزارش پیش‌رو به مقایسه آخرین وضعیت صنعت بازی‌های دیجیتال در ایران و ترکیه بر اساس آخرین داده‌های موجود می‌پردازد. ترکیه و ایران از جهات...

مقالات سمپوزیوم بازی‌های جدی ۱۳۹۸ در پایگاه استنادی IEEE Xplore نمایه...

سمپوزیوم بازی‌های جدی ۱۳۹۸ به عنوان یکی از بخش‌های سومین دوره جایزه بازی‌های جدی پذیرای مقالات انگلیسی در حوزه بازی‌های جدی بود و در...