ارائه بازی جدی FirstAid در رویداد جایزه بازی‌های جدی ۱۳۹۸

 رتبه ششم در جشنواره بازی جدی سال ۱۳۹۸

ارائه بازی جدی دستکش توان‌افزا در رویداد جایزه بازی‌های جدی ۱۳۹۸

 رتبه پنجم در جشنواره بازی جدی سال ۱۳۹۸

ترویج بازی‌های جدی منتخب جشنواره بازی جدی سال ۱۳۹۹ با موضوع مهارت‌افزایی کودکان و...

جایزه ویژه دبیرخانه کتاب فناوری‌های صنعت گیم ایران برای بازی‌های برگزیده در جشنواره بازی جدی سال ۱۳۹۹ دبیرخانه کتاب فناوری‌های صنعت گیم در همکاری با رویداد جایزه بازی‌های جدی ۱۳۹۹ و به‌عنوان یکی از حامیان...

ارائه بازی جدی توان‌دست در رویداد جایزه بازی‌های جدی ۱۳۹۸

رتبه چهارم در جشنواره بازی جدی سال ۱۳۹۸

ارائه بازی جدی شاه‌گیگیلی در رویداد جایزه بازی‌های جدی ۱۳۹۸

رتبه سوم در جشنواره بازی جدی سال ۱۳۹۸

نمای دور: اَبرِ بازی و بازیِ اَبری

خدمات اَبری، به مجموعه‌ای از خدمات گفته می‌شود که از طریق شبکه اینترنت در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و فراهم‌کننده خدمت به‌عنوان سِروِر ، به کاربران از طریق اینترنت خدمت‌دهی می‌کند. در حقیقت نقطه...

چرا مردم بازی کردن دیگران را تماشا می‌کنند؟ مطالعه تجربی در مورد انگیزه‌های کاربران...

این مطالعه به بررسی چرایی انتخاب تماشای بازی‌کردن دیگران توسط کاربران بازی‌های ویدیویی از طریق سرویس‌هایی مانند توییچ (Twitch) می‌پردازد. از طریق مطالعه مبتنی بر پرسشنامه  پنج نوع انگیزه متمایز برگرفته از نظریه «استفاده...

ارائه بازی جدی KeepStep در رویداد جایزه بازی‌های جدی 1398

رتبه دوم در جشنواره بازی جدی سال 1398

ارائه بازی جدی تیزران در رویداد جایزه بازی‌های جدی 1398

برنده عنوان «بازی جدی سال 1398» در جشنواره بازی جدی سال 1398

تماشای بازیکنان: کاوش در لذت بردن از رسانه در Twitch

طی سال‌های گذشته پلتفرم‌های پخش ویدئویی بازی‌ها به محبوبیت بالایی رسیده‌اند. Twitch به‌عنوان یکی از این سکوهای معروف‌، امکان شرکت در موقعیت‌های مختلف بازی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. مخاطبان می‌توانند هم‌زمان کنش‌های...