Battle Royale، ژانر میلیارد دلاری صنعت بازی‌های دیجیتال

گروهی از افراد در یک جزیره بزرگ گیر افتاده‌اند و ۲۰ دقیقه فرصت دارند که با جستجو در ساختمان‌ها، اسلحه و وسایل مفیدی برای خود دست و پا کنند تا از مرگ نجات یابند....

منتخبان جایزه بازی‌های جدی ۱۳۹۸، شرکت‌ خلاق می‌شوند

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌‌ای؛ بر اساس توافق به‌عمل آمده میان ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاونت‌ پژوهش بنیاد...

بازینگاشت مقایسه تبلیغات درون دو بازی Quiz of Kings و پسرخوانده

معرفی این بازی‌نگاشت:امروزه تبلیغات درون برنامه‌ای به‌عنوان یکی از موثرترین روش‌های جذب کاربران و درآمدزایی در جهان مطرح شده است. در عین حال اطلاعات اندکی از وضعیت این شاخه از تبلیغات در کشور در...

اپل، بازی کردن را با آرکید جدی‌تر می‌گیرد

دنیای بازی‌های دیجیتال چند روز دیگر که اپل سرویس اشتراکی بازی آرکید خود را راه‌اندازی کند، جذاب‌تر خواهد شد. اپل اولین بار در ماه مارس امسال اعلام کرد که سرویس اشتراکی‌ این شرکت این...

وبینار گردایه هشتم(تابستان ۹۸):مرور مهم‌ترین جریان‌های بازی‌های دیجیتال در ایران و جهان

وبینار مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) در فصل تابستان ۹۸ به هشتمین گام خود رسیده است. در وبینار گردایه هشتم سعیده جنتی و پویان نژادی به همراه فریبا علیزاده، رویدادهای مهم و اثرگذار صنعت...

اشتباهاتی که در ساخت بازی‌های تبلیغاتی (Advergames) باید از آن‌ها اجتناب کنید

بازی‌های تبلیغاتی با هدف تبلیغ برای یک محصول، خدمت یا شرکت ساخته می‌شوند. بعضی از این بازی‌ها تنها با هدف معرفی یک برند طراحی می‌شوند و برخی برای تبلیغ یک محصول ویژه از یک...

فراخوان سومین رویداد جایزه بازی‌های جدی (SeGaP2019) منتشر شد

دانلود فراخوان رویداد جامع جایزه بازی‌های جدی، سالانه توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تنها متولی این صنعت و با جذب حامیان این حوزه، برگزار می‌شود. این رویداد در سومین دوره خود تلاش می‌کند تا با...

گروه آتیه درخشان ذهن حامی جوایز بازی جدی مغزینه شد

گروه آتیه درخشان ذهن به عنوان حامی این دوره از مسابقات جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران، کمک‌هزینه‌ای را برای قدردانی از برگزیدگان بازی جدی مغزینه در نظر گرفته است. بر همین اساس و به...

نقش پر رنگ طراحی آیکون بازی‌ها و برنامک‌ها در انتخاب آن‌ها توسط کاربران

هر روز هزاران بازی موبایلی متتشر شده و به جمع میلیون‌ها بازی دیگر در فروشگاه‌های برنامکی می‌پیوندند. رقابت میان بازی‌های موبایلی روز به روز شدت بیشتری پیدا می‌کند و در همین مسیر، نحوه نمایش...

کره جنوبی، بهشت بازی‌های موبایلی

کره جنوبی یکی از بزرگ‌ترین بازارهای بازی‌های دیجیتال در جهان به حساب می‌آید و از این حیث در رتبه چهارم جهان قرار گرفته است. بیش از نیمی (۲۸ میلیون نفر) از جمعیت این کشور...