بهترینهای هفته
یادداشت اول از سلسله تحلیلهای رگرسیونی روی دادههای کافه بازار
یکی از مسائل مهم برای تحلیل موفقیت در بازار بازیهای دیجیتال و خصوصا بازیهای موبایلی که رقابت بیشتری در میان آنها وجود دارد، تعیین یک متغیر به عنوان متغیر معیار...
معرفی این بازینگاشت:تا پایان سال ۱۳۹۶، در ایران ۴۲ درصد از بازیکنان رایانهای و ۴۱ درصد از بازیکنان کنسولی، بازیهای آنلاین بازی انجام میدادند. بر این اساس، اهمیت زیرساختهای لازم برای اجرای این بازیها بیش از هر زمان دیگری...
جایزه بازیهای جدی روز جمعه، پنجم آذرماه به دلیل شرایط کرونایی میان جمعی کوچک از شرکتکنندگان، منتخبان و اهالی رسانه، پنج سالگیاش را جشن گرفت تا انتظارها برای همه کسانی که در بخشهای مختلف پنجمین دوره جایزه بازیهای جدی...
داغترین مطالب
حضور شرکتکنندگان هکاتون ۱۴۰۱ در مدرسه بازیهای جدی
کارگاههای دومین مدرسه بازیهای جدی با موضوع بازیوارسازی (گیمیفیکیشن) که با هدف توانمندسازی شرکتکنندگان در بخش هکاتون ۱۴۰۱ برگزار میشود از روز پنجشنبه ۳...
گزارش نیوزو از بازار جهانی بازی در سال ۲۰۲۱
آنچه در ادامه میآید، ترجمه پژوهش نیوزو با عنوان «گزارش بازار جهانی بازی با تمرکز بر متاورس و واقعیت مجازی» (Global Games Market Report: The...
نقش طراحی بصری در طراحی بازی
تجزیه و تحلیل طراحی بصری، ساختاری را ایجاد میکند که نشان میدهد؛ چگونه بازیها ارزش زیباییشناختی را به گیمپلی نسبت میدهند و چگونه عناصر...
هکاتون بازیهای جدی ۱۳۹۸ در شهر تبریز، با حمایت وزارت ورزش و جوانان برگزار...
در راستای اجراییسازی تفاهمنامه منعقد شده میان بنیاد ملی بازیهای رایانهای و معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، با مشارکت اداره کل ورزش...
LATEST ARTICLES
گزارش «نمای باز ۱۴۰۰: شاخصترین اطلاعات مصرف بازیهای دیجیتال در ایران»...
معرفی این گزارش:
گزارش «نمای باز ۱۴۰۰» شاخصترین اطلاعات مصرف رسانه بازی در ایران ۱۴۰۰ را در اختیار علاقهمندان، محققان، سیاستگذاران و فعالان صنعت بازی...
منتخبان جایزه بازیهای جدی معرفی شدند
منتخبان جایزه بازیهای جدی معرفی شدند
منتخبان جایزه بازیهای جدی در دهمین جشنواره بازیهای رایانهای فجر معرفی شدند.
به گزارش روابط عمومي بنیاد ملی بازیهای رایانهای،...
جایزه پایاننامه برتر سال در حوزه مطالعات بازیهای ویدئویی
بدین وسیله از تمامی فارغ التحصیلان و پژوهشگران در دانشگاهها و مراکز علمی-تحقیقاتی و طلاب حوزههای علمیه به منظور مشارکت گذاشتن نتایج پژوهشها و...
حضور ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی در هفتمین همایش بینالمللی...
ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در هفتمین همایش بینالمللی تحقیقات بازیهای دیجیتال ( گرایشها، فناوریها، کاربردها) به...
مؤسسه تحقیقات سیاست علمی کشور به جمع حامیان هفتمین همایش بینالمللی تحقیقات...
بر اساس گزارش دبیرخانه هفتمین همایش بازیهای دیجیتال (گرایشها، فناوریها و کاربردها) موسسه تحقیقات سیاست علمی کشور آمادگی خود را برای حمایت از این...
انتشار مقالات منتخب هفتمین همایش بازیهای دیجیتال در نشریه «مطالعات رسانههای...
دبیرخانه هفتمین همایش بازیهای دیجیتال (گرایشها، فناوریها و کاربردها) اعلام کرد که مقالات ارسال شده به این همایش، در صورتی که با محورهای نشریه...
اعلام آمادگی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برای همکاری در هفتمین...
پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، به جمع حامیان علمی هفتمین همایش بازیهای دیجیتال (گرایشها، فناوریها و کاربردها) پیوست.امید است این همکاری علمی به تقویت...
معرفی اعضای کمیته علمی هفتمین همایش بینالمللی تحقیقات بازیهای دیجیتال
اعضای کمیته علمی هفتمین همایش بینالمللی تحقیقات بازیهای دیجیتال (گرایشها، فناوریها، کاربردها) معرفی شدند. این همایش با حضور برترین پژوهشگران و اساتید برجسته دانشگاهی...
اعلام آمادگی دانشگاه هنر اسلامی تبریز برای همکاری در هفتمین همایش...
دانشگاه هنر اسلامی تبریز آمادگی خود را برای همکاری علمی و معنوی در برگزاری هفتمین همایش بازیهای دیجیتال (گرایشها، فناوریها و کاربردها) اعلام کرد.این...
حضور اپلیکیشن «بله» در همایش علمی بازیهای رایانهای با محوریت چتبات
پلیکیشن "بله" با فراخوان دو مقاله در زمینه امکانسنجی ارائه بازی بر بستر چتبات، در همایش علمی بازیهای رایانهای شرکت خواهد کرد. همچنین، این...
همکاری مشترک اداره کل آموزشهای شهروندی شهرداری تهران و بنیاد ملی...
در پی تفاهم همکاری میان اداره کل آموزشهای شهروندی شهرداری تهران و بنیاد ملی بازیهای رایانهای، محورهای موضوعی هفتمین همایش علمی تحقیقات بازیهای دیجیتال...