آواگیمز بازی‌های منتخب را از میان آثار ارسال شده به «جایزه بازی‌های جدی» وارد برنامه مخصوص شتاب‌دهی خود می‌کند

حمایت آواگیمز از تیم‌های بازیسازی مستعد برای تجاری‌سازی بازی‌های جدی آن‌ها

0
459
بازی‌های جدی، ابزاری اثربخش برای درمان، ترویج مسئولیت اجتماعی، تبلیغات و آموزش هستند. در عین حال این بازی‌ها توان بالقوه زیادی برای درآمدزایی دارند. آواگیمز با هدف استعدادیابی و جذب تیم‌های خوش آتیه، بازی‌های مستعد را از میان بازی‌های ارسال شده به «جایزه بازی‌های جدی» انتخاب و وارد برنامه شتاب‌دهی خود خواهد نمود.

بازی‌های جدی، ابزاری اثربخش برای درمان، ترویج مسئولیت اجتماعی، تبلیغات و آموزش هستند. در عین حال این بازی‌ها توان بالقوه زیادی برای درآمدزایی دارند. آواگیمز با هدف استعدادیابی و جذب تیم‌های خوش آتیه، بازی‌های مستعد را از میان بازی‌های ارسال شده به «جایزه بازی‌های جدی»انتخاب و وارد برنامه شتاب‌دهی خود خواهد نمود.

در راستای «کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال» و «جایزه بازی‌های جدی» که در قالب این کنفرانس برگزار خواهد شد، آواگیمز حمایت خود را از تیم‌هایی که مستعد تجاری‌سازی بازی جدی خود هستند اعلام می‌کند.

در این مسیر، آواگیمز به عنوان حامی «جایزه بازی‌های جدی»، پس از بررسی آثار ارسال شده از منظر برنامه تجاری، بازی‌هایی را که استعداد تجاری قابل قبولی داشته باشند، وارد برنامه شتاب‌دهی خود می‌نماید. مزایای این برنامه برای بازی‌های منتخب، دسترسی رايگان به تسهیلات و شبکه تجاریآواگيمز، شامل فضاي كاري، اينترنت، استفاده از سرویس‌های كاري، مشاوره هنري و تجاری‌سازی، كمك گرفتن از مربیان و مشاوره‌های فني و حقوقي و همچنین جذب سرمایه‌گذار، طبق برنامه استاندار شتاب‌دهی آواگیمز است.

دبیرخانه DGRC از همه توسعه‌دهندگان بازی‌های جدی دعوت می‌کند تا با ثبت آثار خود، نهایتا تا روز جمعه، 5 آبان ماه در صفحه «جایزه بازی‌های جدی» در سایت www.evand.com علاوه بر شرکت کردن در مسابقه جایزه 20 میلیون تومانی بازی‌های جدی، از فرصت ایجاد شده توسط آواگیمز برای تیم‌های مستعد بهره‌مند گردند.

لازم به تاکید مجدد است که بازی‌های ارسالی الزاما باید به عنوان Serious Game شناخته شده و در یکی از شاخه‌های تندرسی، درمان و توان‌بخشی، اصلاحات اجتماعی و ترویج رفتارهای جامعه‌پسند، تبلیغات و اقناع، آموزش نظری، آموزش مهارتی و یا سایر اهداف بازی‌های جدی قابل دسته‌بندی باشند.

برای ورود به صفحه «جایزه بازی‌های جدی» اینجا کلیک کنید.

برای دانلود مستقیم فراخوان «جایزه بازی‌های جدی» اینجا کلیک کنید.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here