مروری بر گزارش ۲۰۲۰ نیوزو در زمینه مطالعه انگیزههای بازیکنان: قسمت...
مطالعه انگیزههای بازیکنان در کشور چین و آمریکا
این گزارش از سایت نیوزو به بررسی انگیزهها و رفتارهای بازیکنان کشور چین و آمریکا میپردازد. این...
تحقیق در ورزشهای الکترونیک: بررسی ادبیات
«دریچه» در نظر دارد در ساختار جدید خود به معرفی مهمترین مقالات علمی که در حوزه بازیهای دیجیتال به رشته تحریر درآمده است، بپردازد....
طراحی و بررسی سناریوهای هوشمند برای افزایش تمرکز با استفاده از...
«دریچه» در نظر دارد در ساختار جدید خود به معرفی پایاننامههای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاههای مختلف که به تازگی در حوزه بازیهای...
آنچه در SeGaP2019 گذشت…
سومین دوره «جایزه بازیهای جدی» با هدف تحقیق، تولید و ترویج بازیهای جدی و در سه بخش هکاتون بازیهای جدی ۱۳۹۸، سمپوزیوم بازیهای جدی...
تعریف بازی، بازی یک بازنگری
«دریچه» در نظر دارد در ساختار جدید خود به معرفی مهمترین مقالت علمی که در حوزه بازیهای دیجیتال به رشته تحریر درآمده است، بپردازد....
نگاهی به وضعیت بازیهای دیجیتال و رسانههای تعاملی در سال ۲۰۱۹
سوپردیتا که به تازگی کمپانی نیلسن آن را تملک کرده است، هر ساله گزارشهایی در مورد وضعیت بازار جهانی بازیهای دیجیتال منتشر میکند.
در یک...
تجربهخوانی بازی جدی KeepStep
بخش علمی «دریچه» از مجله تخصصی آنلاین دایرک در نظر دارد در ساختار جدید خود به مطالعه موردی مراحل ساخت و عناصر مهم بازیهای مختلفی...
تجربهخوانی بازی جدی تیزران (برنده بازی جدی سال ۱۳۹۸)
بخش علمی «دریچه» از مجله تخصصی آنلاین دایرک در نظر دارد در ساختار جدید خود به مطالعه موردی مراحل ساخت و عناصر مهم بازیهای مختلفی...
برندگان جایزه بازیهای جدی ۱۳۹۸ مشخص شدند؛ بیش از ۴۰ جایزه...
در اختتامیه سومین دوره از جایزه بازیهای جدی (SeGaP2019) که در ۶ دیماه ۱۳۹۸ در دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد،...
فینالیستهای جشنواره بازی جدی سال ۱۳۹۸ مشخص شدند/ ۹ بازی در...
بر اساس نظر داوران بخش جشنواره بازی جدی سال ۱۳۹۸، از مجموع ۷۲ بازی ارسال شده، در نهایت ۹ بازی جدی که به ترتیب...
جوانان و مصرف بازیهای آنلاین: تحلیل معانی، کارکردها و الگوهای کاربری...
«دریچه» در نظر دارد در ساختار جدید خود به معرفی پایاننامههای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاههای مختلف که به تازگی در حوزه بازیهای...
به آینده بازیهای جدی و نقش آن در نظام سلامت امیدوار...
مشاور معاون تحقیقات و فناوری و مدیر روابط عمومی و امور بینالملل مؤسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی ایران (نیماد) با بیان اینکه میتوان...
بازیهای جدی بازاری جدید برای بازیسازان/ لزوم حمایت بیشتر در حوزه...
مهندس شاهین حقی، معاون نوآوری و توسعه کسبوکار هاب با بیان اینکه «بازیهای جدی» بازار جدیدی برای بازیسازان به شمار میرود، گفت: با توجه...
تجربههای زنان در ورزشهای الکترونیکی: تفاوتهای جنسیتی در بازخورد همسالان و...
«دریچه» در نظر دارد در ساختار جدید خود به معرفی مهمترین مقالات علمی که در حوزه بازیهای دیجیتال به رشته تحریر درآمده است، بپردازد....
مصاحبه با دکتر «محمدعلی مظاهری» رئیس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی...
سمپوزیوم بازیهای جدی ۱۳۹۸؛ تقویت و توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه
سمپوزیوم بازیهای جدی با هدف اتصال دانشگاه و صنعت و تقویت رابطه میان این...
هکاتون بازیهای جدی ۱۳۹۸ در شهر تبریز، با حمایت وزارت ورزش...
در راستای اجراییسازی تفاهمنامه منعقد شده میان بنیاد ملی بازیهای رایانهای و معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، با مشارکت اداره کل ورزش...
وضعیت و چشمانداز رسانههای تعاملی و بازیهای دیجیتال در نیوزلند
رسانههای تعاملی شامل بازیهای دیجیتال، بازیهای آموزشی، واقعیتهای مجازی، افزوده و ترکیبی، برنامکهای موبایلی، داستانگویی تعاملی و سایر اشکال تعامل در خط مقدم اقتصاد...
سیاستگذاری افزایش سهم بازار بازیهای موبایل ایرانی در بازارهای جهانی
«دریچه» در نظر دارد در ساختار جدید خود به معرفی پایاننامههای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاههای مختلف که به تازگی در حوزه بازیهای...
بازی بیگانه: آیا دختران، بازیهای طراحی شده توسط دختران را ترجیح...
«دریچه» در نظر دارد در ساختار جدید خود به معرفی مهمترین مقالات علمی که در حوزه بازیهای دیجیتال به رشته تحریر درآمده است، بپردازد....
برترین بازیهای دیجیتال در آبان ماه ۹۸
در این یادداشت از گردایه تصمیم داریم شما را با بازیهای محبوب و پر درآمد بازار بازیهای دیجیتال در ماه آبان سال جاری آشنا...