بهترین ایده اتاق فرار هدفمند جایزه می‌گیرد

0
92

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به عنوان یکی از حامیان جشنواره رازگشا جایزه‌ای به بهترین «ایده اتاق فرار هدفمند» اعطاء می‌کند.

جشنواره ملی رازگشا میدان رقابتی جذاب، جدید و هیجان‌انگیز برای تمامی علاقه‌مندان به حوزه بازی و سرگرمی‌های نوین است که قرار است برای اولین بار با محور سرگرمی «اتاق فرار» برگزار شود.

به همین منظور دبیرخانه این جشنواره از ایده‌پردازان، طراحان و صاحبان اتاق فرار دعوت کرده تا ایده‌ها و طرح‌های تازه خود را تا 15 اسفند ماه برای داوری به دبیرخانه این جشنواره معرفی کنند.

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای نیز با اعلام آمادگی برای حمایت از این جشنواره از بهترین ایده اتاق فرار هدفمند (تا سقف 2 ایده) حمایت و به دو ایده منتخب جایزه اهداء خواهد کرد. ضمن اینکه داوری آثار این بخش نیز توسط معاون پژوهش بنیاد انجام خواهد شد.

منظور از اتاق فرار هدفمند ایده‌هایی هستند که افزون بر سرگرم کردن مخاطب در مسیر حل معمای اتاق فرار، با انجام مطالعات زمینه‌ای به دنبال آموزش نظری یا مهارتی به مخاطب است.

این جشنواره همچنین علاوه بر اینکه پذیرای ایده‌ها و طرح‌های اجرا نشدۀ علاقه‌مندان به سرگرمی اتاق فرار است، از افراد و گروه‌هایی که اتاق فرار فعال در سطح کشور دارند هم دعوت کرده تا با معرفی این جشنواره، زمینه ترویج این سرگرمی خلاقانه و شرکت بیش از پیش علاقه‌مندان به این حوزه را فراهم آورند.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here