مروری بر چشمانداز و روند رشد سریع صنعت بازی
مجموعه GlobalWebIndex سالانه به نظرسنجی از ۶۸۸۰۰۰ کاربر آنلاین میپردازد که این نظرسنجی از طریق پرسشنامه موبایل توزیع و تکمیل میگردد. مطالب زیر برگرفته از این گزارش است که سرکار خانم هیلا هومند همکار...
گزارش «نمای باز ۱۳۹۸: شاخصترین اطلاعات مصرف بازیهای دیجیتال در ایران» منتشر شد
موضوع محوری: شاخصترین اطلاعات مصرف بازیهای دیجیتال در ایران
تعداد صفحات: ۳۲
حجم فایل: ۶٫۸ مگابایت
قیمت: رایگان
معرفی این گزارش:
گزارش «نمای باز ۱۳۹۸» شاخصترین اطلاعات در مورد الگوی مصرف بازیهای دیجیتیال در ایران را عرضه میکند. این اطلاعات...
تعداد بازیکنان بازیهای دیجیتال در ایران به 32 میلیون نفر رسید
بر اساس تازهترین پیمایش کشوری بنیاد ملی بازیهای رایانهای در مورد الگوی مصرف بازیهای دیجیتال در ایران، تعداد بازیکنان ایرانی تا پایان سال 1398 به 32 میلیون نفر افزایش پیدا کرده است.سید صادق پژمان...
حمایت از پژوهشهای حوزه بازی و سینما
مرکز تحقیقات بازیهای دیجیتال (دایرک) و معاونت پژوهش سازمان امور سینمایی و سمعی بصری در یک همکاری مشترک از پژوهشهای مرتبط با حوزه بازی و سینما حمایت خواهند کرد. همکاری دایرک با سازمان امور...
جوایز ویژه ستاد توسعه فناوریهای اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی برای مقالات و بازیهای جدی...
ستاد توسعه فناوریهای اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی همچون سال ۱۳۹۸، از بازیها و مقالات منتخب خود در رویداد جایزه بازیهای جدی ۱۳۹۹ که مبتنی بر فناوریهای نوین باشند، در قالب جوایز نقدی و ارائه...
یافتههای کلیدی از صنعت بازیهای دیجیتال اروپا در سال 2019
فدراسیون نرمافزارهای تعاملی اروپا (Interactive Software Federation of Europe-ISFE) به عنوان یک فدراسیون مستقل صنفی، هر ساله مختصات بازار و صنعت بازیهای دیجیتال اروپا را در قالب گزارشهای آماری منتشر میکند. ISFE از تمام...
زندگی دیجیتالی: تجسم در دنیای مجازی و زندگی اجتماعی آواتارها
مقدمهطراحان بازی و کدهایی که آنها برای ساخت و طراحی بازیهای ویدئویی تولید میکنند، مسیری طولانی را در ساختن یک جهان مجازی- شامل موجودیتها، فضاها، ویژگیها و رفتارها - طی میکنند. طراحان در بعضی...
نمای دور: بلاکچین و آینده بازیهای دیجیتال
با پیشرفت فناوری و گسترده شدن علم، هر روز شاهد ثبت اختراعات جدید و کاربردهای آن در زندگی روزمره هستیم. بلاکچین یکی از آن فناوریها است که این روزها نام آن دهانبهدهان میچرخد. اولین...
همکاری جایزه بازیهای جدی 1399 (SeGaP2020) با کژوال کمپ
مرکز تحقیقات بازیهای دیجیتال (دایرک) بنیاد ملی بازیهای رایانهای به عنوان یکی از حامیان کژوال کمپ 1399 به طور خاص با این رویداد همکاری خواهد کرد. بازیسازان و دانشجویان شرکتکننده در جایزه بازیهای جدی...
تأثیر کووید-۱۹ بر بازار بازیهای موبایل: افزایش میزان استفاده مصرفکننده بههمراه رشد بیش از...
امسال، بازار بازیهای موبایلی درآمد ۷۷.۲ میلیارد دلاری در سطح جهانی ایجاد خواهد کرد، که نشاندهندهی رشد سالم سالانه + ۱۳.۳٪ است و در این میان، تعداد کاربران گوشیهای هوشمند در سطح جهانی و...