ارائه نشان «هوشا» به بازیهای حوزه علوم شناختی
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی در آئین پایانی ششمین دوره بینالمللی جایزه بازیهای جدی با اشاره به ارائه نشان «هوشا» به محصولات و بازیهای شناختی گفت: تیمهای بازیساز میتوانند برای دریافت خدمات...
«الفباشی» بهترین بازی جدی سال ۱۴۰۲ شد
جایزه بازیهای جدی سال ۱۴۰۲ روز جمعه، ۸ دیماه در میان جمعی از مسئولان، شرکتکنندگان، منتخبان و اهالی رسانه، شش سالگیاش را نیز پشت سر گذاشت تا انتظارها برای همه کسانی که در بخشهای...
تلاش میکنیم برای تجاریسازی بازیهای جدی قدمی برداریم
مدیرعامل بنیاد ملی بازیهای رایانهای در آئین پایانی ششمین دوره بینالمللی جایزه بازیهای جدی گفت: تلاش میکنیم برای تجاریسازی بازیهای جدی قدمی برداریم و در این مسیر لازم است ارتباطات بهتری میان شرکتها و...
وزرات فرهنگ از طرحهای کاربردی دانشگاهی در حوزه بازیها حمایت میکند
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آئین پایانی ششمین دوره بینالمللی جایزه بازیهای جدی گفت: ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بنای خود را در سه حوزه مهم هدفگذاری کرده و نگاهمان با...
مقالات فینالیست در سمپوزیوم بازیهای جدی سال۱۴۰۲ معرفی شدند
از مجموع ۴۰ مقاله ارسال شده به دبیرخانه این رویداد، ۶ مقاله به صورت «شفاهی» و ۹ مقاله به صورت «پوستری» مورد پذیرش قرار گرفته اند. مقاله پذیرفته شده به صورت شفاهی به شرح...
فینالیستهای جشنواره بازی جدی سال۱۴۰۲ معرفی شدند
از مجموع ۸۴ بازی ارسال شده به دبیرخانه این رویداد بازیهای زیر در بخش «داخلی» به مرحله نهایی راه پیدا کردند:۱. الفباشی۲. منتیلهپو۳. بیسیم۴. خانه گرم شبتابها۵. شبیهساز واقعیت مجازی آموزش و تعمیرات رگلاتور...
استفاده رایگان دانشجویان از برنامههای ششمین دوره جایزه بازیهای جدی
دانشجویان علاقهمند به حوزه بازی پژوهی و مطالعات بازی میتوانند برای حضور آزاد (بدون مقاله) در ششمین رویداد جایزه بازیهای جدی و استفاده از برنامههای این رویداد از طریق سایت این رویداد به طور...
برگزاری اختتامیه رویداد جایزه بازیهای جدی در روزهای ۷ و ۸ دیماه
ششمین دوره جایزه بازیهای جدی روزهای ۷ و ۸ دی ماه با برگزاری مراسم اختتامیه و فینال هر سه بخش سمپوزیوم بازیهای جدی، هکاتون بازیهای جدی و جشنواره بازیهای جدی در دانشگاه امیرکبیر نفرات...
«گزارش اینفوگرافیک از وضعیت کلی بازیکنان پلتفرم موبایل در پیمایش ملی سال ۱۴۰۰»
معرفی این بازینگاشت:بنیاد ملی بازیهای رایانهای پیمایش «نمای باز ۱۴۰۰» با نمونه آماری ۳۰۰۰ نفری در ۸۴ میلیون نفر جمعیت بر اساس برآوردهای مرکز آمار ایران را در انتهای سال ۱۴۰۰ انجام داده است....
«گزارش اینفوگرافیک از وضعیت کلی بازیکنان پلتفرم رایانه در پیمایش ملی سال ۱۴۰۰»
معرفی این بازینگاشت:بنیاد ملی بازیهای رایانهای پیمایش «نمای باز ۱۴۰۰» با نمونه آماری ۳۰۰۰ نفری در ۸۴ میلیون نفر جمعیت بر اساس برآوردهای مرکز آمار ایران را در انتهای سال ۱۴۰۰ انجام داده است....











