دومین مدرسه بازی‌های ‌جدی برگزار می‌شود

0
419

به‌منظور آمادگی شرکت‌کنندگان در هکاتون 1401 دومین مدرسه بازی‌های ‌جدی برگزار می‌شود

مدرسه بازی‌های جدی با موضوع بازی‌وارسازی (گیمیفیکیشن) با هدف توانمندسازی شرکت‌کنندگان در بخش هکاتون 1401 برگزار می‌شود. مدرسان این دوره آموزشی تلاش می‌کنند تا با ارائه اصول فنی و گیمیفیکیشن در طراحی «بازی‌وارسازی مراجعه به کتابخانه‌ها»، شرکت‌کنندگان هکاتون را برای تولید پروتوتایپ آماده کنند.

با اعلام دبیرخانه ششمین دوره جایزه بازی‌های جدی مدرسه بازی‌های جدی با موضوع بازی‌وارسازی با همکاری انستیتو ملی بازی‌سازی و کمیته بازی‌پردازی ایران شهریورماه 1401 به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.

پنجمین دوره هکاتون بازی‌های جدی با حمایت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به عنوان طراح مسئله، رویداد با هدف افزایش مراجعه افراد به کتابخانه‌ها و با بازی‌وار کردن این فرآیند در شهرهای تهران، تبریز و اصفهان تاریخ‌های 20 الی 22 مهرماه به‌صورت همزمان و آنلاین در بستر دیسکورد برگزار خواهد شد. همان طور که پیش از این و در فراخوان اولیه جایزه بازی‌های جدی 1401 اعلام شده بود، برای دریافت امتیاز نخبگانی حضور شرکت‌کنندگان در هکاتون بازی‌های جدی 1401 در این کارگاه‌های آموزشی تخصصی اجباری است.

 هکاتون بازی‌های جدی یک رویداد بازی‌سازی سه‌روزه است که با هدف ایده‌پردازی و تجربه ساخت یک بازی جدی برگزار می‌شود. این رویداد همچون سال گذشته، پس از تایید شورای راهبری بنیاد ملی نخبگان در طرح شهید بابایی مصوب شده است و بنیاد ملی نخبگان در سال 1401 نیز امتیاز فعالیت نخبگی را به منتخبان این رویداد تخصیص می‌دهد. از این رو حضور در این کارگاه‌ها پیش شرط دریافت امتیاز فعالیت نخبگی است

 دروس ارائه شده در این مدرسه مجموعا 19 ساعت و در 3 بخش فنی، مباحث مربوط به بازی‌وارسازی و مباحث تکمیلی به شرح جدول زیر است:

چطور در مدرسه ثبت‌نام کنیم؟

امکان ثبت‌نام در کارگاه‌های این مدرسه هم به شکل فردی و هم تیمی وجود دارد. اما حضور حداقل یک فرد از تیم‌ها در همه کارگاه‌ها الزامی است.

با توجه به الزام حضور شرکت‌کنندگان هکاتون 1401 در این دوره آموزشی، برای ثبت‌نام در مدرسه اول از اینجا در هکاتون ثبت‌نام کنید و بعد با لینکی که در انتهای فرم ثبت‌نام ارائه شده و ضمنا برای شما ایمیل هم می‌شود برای ثبت‌نام در مدرسه اقدام کنید.

اگر می‌خواهید فقط در کارگاه‌های آموزشی شرکت کنید، نیازی به تکمیل فرم ثبت‌نام در هکاتون نیست و از اینجا اقدام کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 88310222-021 داخلی 413 و 141 تماس بگیرید یا از طریق آیدی @game_research ارتباط بگیرید.

هزینه ثبت‌نام برای شرکت در مدرسه به صورت فردی یا تیمی، مجموعا مبلغ 1.000.000 ریال است و علاقه‌مندان تا 28 مردادماه 1401 فرصت دارند تا در این کارگاه‌ها ثبت‌نام کنند. آغاز کارگاه‌ها از سوم شهریورماه خواهد بود. در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی حضور در این دوره اعطا می‌شود.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here