رابطه بازی‌های دیجیتال و ادبیات/کتاب (بخش اول)

«چرا باید به ارتباط بین ادبیات و بازی بپردازیم؟» بازی‌های دیجیتال، مصنوعات الکترونیکی هستند که مخاطبان خود را به جهان غیرواقعی و مجازی دعوت کرده...

آشنایی مخاطبان با تازه‌ترین تألیفات تخصصی حوزه بازی‌های دیجیتال کشور

انتشارات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با حضور در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، علاقه‌مندان و پژوهشگران حوزۀ مطالعات بازی را با تازه‌ترین...

بررسی تاثیر روندهای نوظهور در بازی‌های دیجیتال

امروز عرصه بازی‌های دیجیتال به شدت تحت تاثیر ظهور فناوری‌های جدید است و در چنین شرایطی، آینده اکوسیستم بازی در کشور در بخش‌های مختلف...

معرفی پایان‌نامه: «اثربخشی بازی‌های بومی رایانه‌ای خانواده محور بر مدیریت هیجان و مهارت‌های اجتماعی...

از هر ۶۰ الی ۷۰ تولد زنده در دنیا یک نفر مبتلا به اختلال خودماندگی است و به نظر میرسد این آمار رو به افزایش است. تاکنون هیچ روش قطعی برای درمان مبتلایان به خودماندگی یافت نشده است و افراد خودمانده برای تمام عمر این بیماری را با خود به همراه خواهند داشت.

ارائه مقالات شفاهی در سمپوزیوم بین‌المللی بازی‌های جدی ۱۳۹۸

عنوان مقاله:The Effectiveness Of A Set Of Neuroland Digital Mini-Games, On Enhancing Visual Memory And Reducing Spelling Errors In Students With Writing Problems: A...

ابزار پیشنهاددهنده تعاملی (Interactive Recommender Tool) بازی استیم به سود چه کسانی عمل خواهد...

پیدا کردن بازی‌ها بر روی فروشگاه استیم همواره دشوار بوده چراکه سیل عظیمی از بازی‌های مختلف منتشرشده بر روی این پلتفرم، پیدا کردن بازی...

نمایه‌سازی مقالات انگلیسی DGRC2018 در پایگاه IEEE Xplore

مقالات انگلیسی «دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین‌المللی تحقیقات بازی‌های دیجیتال (DGRC2018)» در پایگاه IEEE Xplore نمایه شد.

پادکست صدا بازی به DGRC2018 می‌پردازد

در قسمت ۱۲۴ از پادکست صدای بازی با دکتر فرزانه شریفی مدیر پروژه دومین دوره کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال صحبت شده است. در این گفت‌وگو اطلاعات مختلفی از جمله روند ثبت‌نام و شرکت در این رویداد در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.
فراخوان هفتمین جایزه بازی‌های جدی(SeGaP2026) منتشر شد

فراخوان هفتمین دوره رویداد جایزه بازی‌های جدی (SeGaP2026) منتشر شد

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال ۱۳۸۵ به‌عنوان تنها متولی صنعت بازی در کشور فعالیت می‌کند. با...
[td_block_social_counter facebook=”envato” twitter=”envato” youtube=”envato”]
- تبلیغات -

محبوب‌ترین ها

مطالب تصادفی

بیشترین دیدگاه

فراخوان رویداد بین المللی جایزه بازی‌های جدی ۱۴۰۲ منتشر شد

ششمین دوره رویداد جایزه بازی‌های جدی در سه بخش اصلی، جشنواره بازی‌های جدی سال ۱۴۰۲، هکاتون بازی‌های جدی ۱۴۰۲ و سمپوزیوم بازی‌های جدی ۱۴۰۲ برگزار...

ارائه گواهینامه نهاد اعتبار بخش بازی‌ها و بسته‌های شناختی به منتخبان...

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در ششمین رویداد جایزه بازی‌های جدی به عنوان یکی از حامیان اصلی...

رازهای درآمدزایی بازی‌ها: عادت‌های بازیکنان و شیوه‌های پرداخت در غرب

مقدمه صنعت بازی‌های ویدئویی امروز یکی از پویاترین و پرتحول‌ترین شاخه‌های سرگرمی دیجیتال است. تغییر مداوم مدل‌های کسب درآمد، گسترش روش‌های پرداخت و دگرگونی رفتار...

اخبار بیشتر