Home بازی‌های جدی سیگپ استفاده رایگان دانشجویان از برنامه‌های ششمین دوره جایزه بازی‌های جدی

استفاده رایگان دانشجویان از برنامه‌های ششمین دوره جایزه بازی‌های جدی

0
117

دانشجویان علاقه‌مند به حوزه بازی پژوهی و مطالعات بازی می‌توانند برای حضور آزاد (بدون مقاله) در ششمین رویداد جایزه بازی‌های جدی و استفاده از برنامه‌های این رویداد از طریق سایت این رویداد به طور رایگان ثبت‌نام کنند.


با اعلام دبیرخانه ششمین رویداد بین‌المللی جایزه بازی‌های جدی دانشجویان و نخبگان می‌توانند از ۲۲ تا ۲۶ آذرماه از اینجا نسبت به ثبت‌نام برای حضور بدون مقاله در این رویداد اقدام کنند و از کلیه برنامه‌های ششمین دوره جایزه بازی‌های جدی ۱۴۰۲ شامل سخنرانی حضوری و آنلاین‌ اساتید برتر داخلی و بین‌المللی، پنل‌های ارائه مقالات، حضور در جلسه ارائه بازی‌‌های جدی فینالیست در «جشنواره بازی‌های جدی» و حضور در مراسم اختتامیه استفاده کنند.

گفتنی است ششمین دوره جایزه بازی‌های جدی روزهای ۷ و ۸ دی‌ماه با برگزاری مراسم اختتامیه و فینال هر سه بخش سمپوزیوم بازی‌های جدی، هکاتون بازی‌های جدی و جشنواره بازی‌های جدی در دانشگاه امیرکبیر نفرات برگزیده خود را معرفی می‌کند. 
بخش سمپوزیوم این رویداد روز ۷ دی‌ماه با ارائه مقالات منتخب در حضور داوران در دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود. با پایان ارائه مقالات و ارزیابی نهایی داوران، سه مقاله برتر بخش سمپوزیوم جایزه بازی‌های جدی ۱۴۰۲ معرفی و نفرات برگزیده این بخش جوایز خود را دریافت می‌کنند.
این رویداد روز ۸ دی ماه نیز در دانشگاه امیرکبیر با معرفی نفرات برگزیده دو بخش هکاتون بازی‌های جدی و جشنواره بازی‌های جدی ۱۴۰۲ در قالب آیین اختتامیه ششمین دوره جایزه بازی‌های جدی ادامه خواهد داشت تا نفرات برگزیده این دو بخش نیز معرفی شوند.

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here