مدرسه بازیهای جدی با موضوع بازیوارسازی
با هدف توانمندسازی شرکتکنندگان در بخش هکاتون ۱۴۰۲ امکان دسترسی به فیلمهای آموزشی مدرسه بازیهای جدی با موضوع بازیوارسازی (گیمیفیکیشن) فراهم شد.بدین منظور پس از ثبتنام، از طریق ایمیل به آدرس زیر پیام دهید...
فراخوان رویداد بین المللی جایزه بازیهای جدی ۱۴۰۲ منتشر شد
ششمین دوره رویداد جایزه بازیهای جدی در سه بخش اصلی، جشنواره بازیهای جدی سال ۱۴۰۲، هکاتون بازیهای جدی ۱۴۰۲ و سمپوزیوم بازیهای جدی ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.رویداد جامع جایزه بازیهای جدی، سالانه توسط بنیاد ملی...
بررسی بازیهای پرفروش سال ۲۰۲۳ از نگاه نیوزو
امسال به نظر میرسد همان سالی است که بازیکنان مدتها انتظار آن را میکشیدند. سالی که تعداد زیادی از بازیهایی که در اتشار با تاخیر مواجه شده بودند بالاخره از راه رسیدند. سال ۲۰۲۳ سالی هیجانانگیز برای انتشار بازیهاست. حالا که به نیمه این سال رسیدیم در این مطلب به بررسی پرفروشترین عناوین منتشر شده تا به اینجای سال میپردازیم.
نگاهی به صنعت بازیهای دیجیتال در بریتانیا (اشتغال در حوزه بازیهای دیجیتال)
بریتانیا مرکز استعدادهای بازی است که در زمینههایی مانند واقعیت جایگزین، هوش مصنوعی و موبایل پیشگام است. آموزش عالی بریتانیا حامی قوی صنعت بازی است و با دانشگاهها و کالجهای متعددی که دورههای بازیهای...
نگاهی به صنعت بازیهای دیجیتال در بریتانیا (بخش اول: مصرف بازیها)
بریتانیا پس از چین، ایالات متحده، ژاپن و آلمان پنجمین بازار بزرگ بازیهای دیجیتال در سال ۲۰۱۸ را از نظر درآمد مصرفکننده دارا بود. بریتانیا دارای بزرگترین بخش بازیهای دیجیتال در اروپا است که...
اهمیت پرداختن به بازیهای دیجیتال با توجه به کارکردهای شناختی آنها
افزایش روزافزون مخاطبان بازیهای دیجیتال، زمانیکه صرف این بازیها میکنند و تاثیرات روانشناختی که بهصورت مستقیم و غیرمستقیم بهدنبال این بازیها تجربه میشوند همواره بر اهمیت پژوهشهای حوزه بازیهای دیجیتال میافزایند. این مقاله مروری...
عرضه کتابهای انتشارات بنیاد ملی بازیهای رایانهای در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی...
در چهارمین نمایشگاه مجازی کتاب تهران که تا ۳۰ اردیبهشتماه ادامه دارد، کتابهای زیر از انتشارات بنیاد ملی بازیهای رایانهای برای علاقهمندان و پژوهشگران حوزه بازی ارائه شده است:«دیپلماسی بازیهای دیجیتال» «نظام ملی ردهبندی...
کتاب مجموعه مقالات هفتمین دوره کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها با موضوع...
این کتاب با همکاری مشترک دانشگاه اصفهان و بنیاد ملی بازیهای رایانهای تدوین شده و حاوی مقالات برگزیده هفتمین دوره کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها با موضوع بازیهای رایانهای و رویکرد مبتنی...
کتاب «روندهای نوظهور در بازیهای دیجیتال»
معرفی این کتاب:کتاب «روندهای نوظهور در بازیهای دیجیتال» در 9 فصل روندهای اثرگذار بر صنعت بازی را مورد بررسی قرار داده و در هر فصل به یکی از موضوعات محوری که پیشبینی میشود بر...
گزارش «نمای باز ۱۴۰۰: شاخصترین اطلاعات مصرف بازیهای دیجیتال در ایران» منتشر شد
معرفی این گزارش:
گزارش «نمای باز ۱۴۰۰» شاخصترین اطلاعات مصرف رسانه بازی در ایران ۱۴۰۰ را در اختیار علاقهمندان، محققان، سیاستگذاران و فعالان صنعت بازی ایران قرار میدهد. اطلاعات این گزارش برمبنای پیمایش ملی بازیکنان...