گزارش«نمای نزدیک ۱۳۹۸- پلتفرم رایانه: رسوخ»

0
492

«نمای نزدیک ۱۳۹۸- پلتفرم رایانه: رسوخ» سومین گزارشی است که از پیمایش ملی مصرف بازی‌های دیجتال در ایران استخراج می‌شود. این پیمایش توسط معاونت پژوهش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار شده و گزارش حاضر شامل شاخص‌ترین اطلاعات استفاده از پلتفرم رایانه در میان بازیکنان ایرانی است.
در این گزارش اطلاعات نسبتاً جامعی از الگوی بازی، ترجیحات بازیکنان رایانه و میزان هزینه‌کرد آن‌ها ارائه شده است. «نمای نزدیک ۱۳۹۸- پلتفرم رایانه: رسوخ» نشان می‌دهد این پلتفرم مسیر پرفراز و نسیبی را در این سال‌ها شاهد بوده است و از سویی بخشی از بدنه بازیکنان جوان و نوجوان خود را از دست داده و از سویی دیگر بخشی از بازیکنان حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای را همچنان وفادار به خود نگه داشته است. هم‌چنین نشان می‌دهد بازار بازی‌های رایانه‌ای بازاری پویا برای توسعه‌دهندگان ایرانی است و می‌توان به افزایش درآمد بازی‌سازان در این پلتفرم امیدوار بود.
کاربر گرامی
شما به این بخش دسترسی کامل ندارید. برای تهیه این گزارش از لینک زیر استفاده کنید. همچنین با ارتقا عضویت می‌توانید از خدمات مختلف سایت و امکان دریافت کدتخفیف برای تهیه گزارش‌های دایرک بهره‌‌مند شوید.
برای ارتقا عضویت از لینک زیر استفاده کنید

ارتقا عضویت

برای خرید گزارش از لینک زیر استفاده کنید.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here