بررسی تاثیر روندهای نوظهور در بازی‌های دیجیتال

0
40
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

Rate this post

امروز عرصه بازی‌های دیجیتال به شدت تحت تاثیر ظهور فناوری‌های جدید است و در چنین شرایطی، آینده اکوسیستم بازی در کشور در بخش‌های مختلف تولید، اقتصاد بازی، مطالعه و بازی‌پژوهی، نیاز به مراقبت بیشتری دارد. این چالش انگیزه‌ای برای انتشار کتاب «روندهای نوظهور در بازی‌های دیجیتال» از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای شده است.

کتاب «روندهای نوظهور در بازی‌های دیجیتال» در ۹ فصل روندهای اثرگذار بر صنعت بازی را مورد بررسی قرار داده و در هر فصل به یکی از موضوعات محوری که پیش‌بینی می‌شود بر آینده بازی در کشور اثرگذار باشد، پرداخته است.

دو فصل نخست کتاب در سه بخش مختلف به بررسی روندهای اجتماعی-اقتصادی اختصاص یافته است.
فصل‌های سوم تا پنجم کتاب به موضوع گسترش کاربردهای بازی در سایر حوزه‌ها و فصل‌های شش تا ۹ نیز به تبیین و بررسی روندهای فناورانه می‌پردازد.

هدف هر یک از فصل‌های کتاب، ارائه معرفی اولیه، بررسی کاربردهای آن مبحث در حوزه بازی و مروری بر اقدامات انجام شده در کشور است تا مخاطب کتاب با تعاریف پایه هر یک از روندها آشنا شود.

در آیین رونمایی کتاب «روندهای نوظهور در بازی‌های دیجیتال» که ساعت ۱۰ یکشنبه ۱۵ اسفند به طور نیمه حضوری در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود، ضمن معرفی کتاب و کاربرد روندهای فناورانه و نوظهور در صنعت بازی، لزوم انجام چنین مطالعات و پژوهش‌هایی در صنعت بازی‌های دیجیتال کشور بررسی می‌شود.

علاقه‌مندان و بازی‌پژوهان می‌توانند برای تهیه این کتاب‌ با نشانی‌های @Game_Research در تلگرام، direc.ir در اینستاگرام و شماره تلفن ۸۸۳۱۰۲۲۲ داخلی ۴۱۳ در ارتباط باشند.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید