عرضه کتاب‌های انتشارات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

0
91

انتشارات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با حضور در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و عرضه تالیفات پژوهشی خود، از 21 تا 31 اردیبهشت‌ماه میزبان علاقه‌مندان و پژوهشگران حوزه بازی در مصلی تهران است.

کتاب‌های دیپلماسی بازی‌های دیجیتال: مفهوم‌شناسی، جایگاه و ارزیابی؛ بازی جدی، بازی فراتر از سرگرمی؛ نظام رده‌بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای اسرا (فاز سوم)؛ مجموعه مقالات برگزیده ششمین دوره کنفرانس بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها در حوزه کودکان و بازی‌های دیجیتال؛ درآمدی بر سیاست‌گذاری سواد رسانه‌ای و روندهای نوظهور در بازی‌های دیجیتال عناوین منتشر شده انتشارات بنیاد در سال 1399 و 1400 در حوزه بازی‌های دیجیتالند که در ایام برگزاری نمایشگاه برای خرید و استفاده علاقه‌مندان و پژوهشگران حوزه بازی عرضه شده است.

همچنین در راستای سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» بخشی ویژه در سالن یاس نمایشگاه به این موضوع اختصاص داده شده است و شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق و نهادهای فعال در این سالن حضور خواهند داشت. بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به‌عنوان نهاد فعال حوزه صنایع خلاق در این بخش نیز میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امسال در دو بخش حضوری و مجازی در حال برگزاری است و انتشارات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای علاوه بر بخش حضوری در بخش مجازی این نمایشگاه نیز حضور دارد.

علاقه‌مندان و پژوهشگران بازی می‌توانند برای تهیه کتاب‌های انتشارات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب به راهروی 12، ورودی 41، غرفه 26 شبستان اصلی مراجعه کنند.

ارائه خدمات در بخش مجازی نمایشگاه 24 ساعته بوده و علاقه‌مندان در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانند کتاب‌های خود را با ۱۰ درصد تخفیف خریداری کنند و آنها را به صورت رایگان در هر منطقه شهری و روستایی تحویل بگیرند.


LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here