مهلت ارسال آثار به ششمین رویداد بین‌المللی جایزه بازی‌های جدی تمدید شد.

0
35

بنا به درخواست بازی‌پژوهان، مهلت ارسال آثار تمدید شد و بازی‌پژوهان گرامی فرصت دارند تا مقالات و بازی‌های خود را تا ۱۹ آبان‌ماه ارسال نمایند.

دبیرخانه جایزه بازی‌های جدی میزبان آثار تولید شده و یا نسخه به‌روزرسانی شده با بیش از ۴ میلیارد تومان سرمایه گذاری و یا جایزه نقدی خواهد بود. پس از دریافت آثار ارسالی، بازی‌های جدی در سه مرحله مورد داوری قرار می‌گیرند و پس از بررسی‌های داوران، تیم‌های منتخب برای فینال، به ارائه دستاوردهای خود خواهند پرداخت.

 

برای ارسال آثار خود به جشنواره بازی جدی سال ۱۴۰۲، اینجا کلیک کنید.

همچنین  سمپوزیوم بازی‌های جدی پذیرای مقالات تخصصی با بیش از ۹۰۰ میلیون ریال جایزه برای مقالات منتخب در حوزه بازی‌های جدی است. مقالات پذیرفته‌شده در سمپوزیوم بین‌المللی بازی‌های جدی ۱۴۰۲ برای نمایه‌سازی در پایگاه معتبر استنادی IEEE Xplore ارسال و نمایه می‌شوند. مقالاتی در IEEE نمایه خواهند شد که ضمن رعایت استانداردهای کیفیتی همچون محتوای علمی مناسب، فاقد سرقت علمی و ادبی بوده و ازلحاظ نگارش و گرامر در سطح بالایی باشند. لازم به ذکر است مقالات پذیرفته‌شده در ISGS2023، مجدداً توسط IEEE Xplore مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و از جنبه کیفیت علمی و کیفیت نگارشی بررسی می‌شوند. توجه داشته باشید مقالات همچون سال گذشته فقط بهصورت انگلیسی پذیرفته می‌شوند. همچنین از میان مقالات ارسال شده، مقالات منتخب علاوه بر دریافت جایزه نقدی، در روز سمپوزیوم به‌صورت شفاهی ارائه می‌شوند.

برای شرکت در این بخش رویداد و ارسال مقاله به سمپوزیوم بازی­‌های جدی۱۴۰۲ اینجا کلیک کنید.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here