همکاری مشترک اداره کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در هفتمین همایش بین‌المللی تحقیقات بازی‌های دیجیتال (گرایش‌ها، فناوری‌ها، کاربردها)

0
40

در پی تفاهم همکاری میان اداره کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، محورهای موضوعی هفتمین همایش علمی تحقیقات بازی‌های دیجیتال اعلام شد. این همکاری به هدف بهره‌گیری از ظرفیت بازی‌های رایانه‌ای در آموزش شهروندان صورت گرفته است.

در ادامه همکاری‌های مشترک اداره کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، اولویت‌های موضوعی برای فراخوان هفتمین همایش علمی تحقیقات بازی‌های دیجیتال اعلام گردید.دو محور اصلی مورد تأکید از سوی این مجموعه به شرح زیر است:  ۱. مطالعه تطبیقی استفاده از ظرفیت بازی‌های رایانه‌ای برای آموزش شهروندی در ایران و سایر کشورها
۲. بازی‌های رایانه‌ای و مدل‌سازی آموزش‌های شهروندی

این اداره کل همچنین اعلام کرده است که از مقالات برتر در هر یک از محورهای فوق تا مبلغ یکصد میلیون ریال حمایت مالی خواهد شد. این اقدام در راستای تقویت تحقیقات علمی و بهره‌برداری از بازی‌های رایانه‌ای به‌عنوان ابزاری نوین برای ارتقای سطح آگاهی و آموزش‌های شهروندی انجام می‌شود.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here