شبکه همکاری جایزه بازی‌های جدی بزرگ‌تر شد

0
246

روزشمار برای چهارمین دوره جایزه بازی‌های جدی 1399 آغاز شده است. رویدادی که بازی‌پژوهان و بازی‌سازان برای شرکت در آن با ارسال مقالات و آثار چند روز بیشتر یعنی تا پایان روز جمعه 14 آذرماه فرصت ندارند. جایزه بازی‌های جدی 1399 که هرسال توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به عنوان تنها متولی این صنعت برگزار می‌شود در چهارمین تجربه برگزاری‌اش توانسته گامی بزرگ در راستای جذب و توسعه شبکه‌ای گسترده و معتبر از حامیان بردارد.

حمایت 18 نهاد حاکمیتی، علمی،دانشگاهی و بازی‌سازی از جایزه بازی‌های جدی 1399 به عنوان رویدادی مهم و قابل اعتناء در صنعت بازی کشور تلاشی است که در راستای اهداف بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای دستیابی به هدف مهم توسعه بیش ‌از پیش بازی‌های جدی در کشور برداشته شده است.
جذب این شبکه گسترده‌ از حامیان و اختصاص بیش از 700 میلیون تومان جایزه نقدی و تسهیلات تجاری‌سازی به منتخبان برگزیده جایزه بازی‌های جدی 1399، بخشی مهم از کم و کیف رویدادی است که تا زمان برگزاری‌اش زمان زیادی باقی‌ نمانده است.
به همین انگیزه و در قالب اینفوگرافیک نهادهای حامی جایزه بازی‌های جدی 1399 و میزان حمایت‌های نقدی و یا اختصاص تسهیلات تجاری‌سازی به منتخبان برگزیده این رویداد معرفی شده است. مرور این نمایه تصویری کامل و جامع از تلاش دبیرخانه این جایزه برای جذب شبکه‌ای گسترده و معتبر از حامیان رویداد را ارائه می‌دهد.

علاقه‌مندان به شرکت در رویداد «جایزه بازی‌های جدی 1399» می‌توانند اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام و ارسال آثار را از طریق سایت segap.ir دنبال کنند.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here