حمایت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از منتخبین هکاتون ۱۴۰۱

0
85

نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با هدف ترویج و ارتقا جایگاه کتاب و کتابخوانی، به‌عنوان طراح مساله از هکاتون بازی‌های جدی در ششمین دوره جایزه بازی‌های جدی حمایت می‌کند


هکاتون بازی‌های جدی یک رویداد بازی‌سازی سه‌روزه است که با هدف ایده‌پردازی و تجربه ساخت یک بازی جدی برگزار می‌شود. در این بخش شرکت‌کنندگان پس از اعلان فراخوان و ثبت‌نام، در روز برگزاری به رقابت می‌پردازند و علاوه بر منتورهای فنی خبره در حوزه تولید و طراحی بازی، منتورهای تخصصی با توجه به مسئله و دغدغه حامی نیز حضور دارند. بازی‌های توسعه داده‌شده نهایتا تا نسخه دِمو، تجربه و ایده اولیه ساخت یک بازی جدی در موضوع مطرح شده هستند.

پنجمین دوره هکاتون بازی‌های جدی با حمایت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با هدف افزایش مراجعه افراد به کتابخانه‌ها با ارائه موضوع بازی‌وارسازی مراجعه به کتابخانه‌ها طراح مسئله این رویداد در شهرهای تهران، تبریز و اصفهان است که به‌صورت همزمان برگزار خواهد شد و از بهترین بازی‌های رومیزی یا دیجیتالی این بخش تا سقف 100 میلیون تومان در سه استان تقدیر می‌کند. همچنین این نهاد تا سقف 500 میلیون تومان از بازی‌های منتخب برای توسعه بازی نیز حمایت خواهد کرد. بنابراین افراد و تیم‌های علاقه‌مند می‌توانند نهایتاً تا روز جمعه مورخ 15مهرماه 1401 بهره‌مندی از این فرصت و شرکت در رویداد به‌صورت فردی یا تیمی ثبت‌نام کنند.

قابل توجه است که به‌منظور توانمندسازی و آموزش شرکت‌کنندگان پیش از هکاتون، کارگاه‌های آموزشی تخصصی برگزار خواهد شد که پیش‌نیاز دریافت امتیاز فعالیت نخبگی بنیاد ملی نخبگان و اجباری است. زمان کارگاه‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد.


برای ثبت‌­نام فردی یا گروهی در هکاتون بازی­‌های جدی 1401 اینجا کلیک کنید.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here