گزارش «نمای باز ۱۴۰۰: شاخص‌ترین اطلاعات مصرف بازی‌های دیجیتال در ایران» منتشر شد

2
1984
گزارش نمای باز پیمایش ۱۴۰۰

معرفی این گزارش:

گزارش «نمای باز ۱۴۰۰» شاخص‌ترین اطلاعات مصرف رسانه بازی در ایران ۱۴۰۰ را در اختیار علاقه‌مندان، محققان، سیاست‌گذاران و فعالان صنعت بازی ایران قرار می‌دهد. اطلاعات این گزارش برمبنای پیمایش ملی بازیکنان بازی‌های دیجیتال عرضه می‌شود. در این پیمایش اطلاعات ۸,۶۹۰ خانوار معادل ۳۰,۰۸۷ نفر گردآوری شده است. مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک)، مدیریت طراحی سوالات، تعیین اندازه نمونه‌ها، روش‌شناسی پیمایش و نظارت بر روند انجام آن را عهده‌دار بوده و مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) مدیریت طراحی سوالات، تعیین اندازه نمونه‌ها، روش‌شناسی پیمایش و نظارت بر روند انجام آن را عهده‌دار بوده و مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) با نظر بنیاد ملی بازی‌های ایرانی به عنوان کارگزار انجام این پیمایش انتخاب شد. هرچند این پیمایش در تابستان و پاییز ۱۴۰۱ صورت پذیرفت، اما آمار مصرفی پاسخ‌دهندگان در سال ۱۴۰۰ جمع‌آوری شده است.

فهرست مطالب:

– مقدمه
– روش‌شناسی گزارش
– در یک نگاه
– چه کسانی بازی می‌کنند؟
– چگونه بازی می‌کنند؟

– چه بازی‌هایی می‌کنند؟
– چگونه تماشا می‌کنند؟
– چقدر هزینه می‌کنند؟
– کرونا
– روبه‌جلو
– ما چه کسانی هستیم؟

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here